در فضای کار اشتراکی سروکورپ، فقط به کار و پیشرفت خود فکر کنید

به گزارش مجله آراد، چه چیزی بهتر از اینکه با صرف هزینه ای بهینه، دفتری اختصاصی با تمامی خدمات اداری و پرسنل آموزش دیده داشته باشید و به هیچ چیز دیگری جز کسب وکارتان فکر نکنید.

در فضای کار اشتراکی سروکورپ، فقط به کار و پیشرفت خود فکر کنید

فرض کنید صبح از خواب بیدار می شوید و به محل کارتان در یکی از برج های معتبر تهران می روید. قهوه تان آماده است، منشی شما تمام کارها و تماس ها را مدیریت نموده و قرار ملاقات هایتان برنامه ریزی شده و کافی است شما در محیط مرتب و آرام کار خود را شروع و تمرکزتان را روی کار خود بگذارید. حتی لازم نیست به هیچ چیز دیگری از جمله ماشین ها و مبلمان اداری، نیروی خدماتی، هزینه آب و برق و شارژ ساختمان و... فکر کنید چرا که شما یک دفتر مجازی با آدرس و کد پستی اختصاصی در سروکورپ دارید و همه این ها از پیش آماده شده است.

سروکورپ یک دفتر کار اشتراکی است که همه این خدمات را در قالب دفتر کار اختصاصی، دفتر کار مجازی، میز کار اختصاصی یا اشتراکی با زیر ساخت های مناسب در اختیار شما می گذارد. البته این فضای اشتراکی به گونه ای طراحی شده است که در هیچ کجای دفاتر لوگو یا نشانی از شرکت خاصی نخواهید دید و منشی اختصاصی شما تماس های شما را با نام شرکت تان پاسخ می دهد.

نگین مرتضوی مدیر شعبه پارک سروکورپ با اشاره به اینکه این رویکرد با توجه به سیاست های این مجموعه صورت گرفته است می گوید :طراحی این فضا به گونه ای است که هیچ لوگو یا نشان خاصی از سروکورپ در فضای مجموعه قرار نگرفته تا هر شرکتی با هر نام و نشانی بتواند خود را در این مجموعه تعریف کند.

در 55 کشور دنیا دفتر کار داشته باشید

به گفته این مدیر جوان، این شرکت استرالیایی که اولین بار کار خود را از سیدنی شروع کرد اکنون در 55 کشور دنیا از جمله ایران، شعبه دارد که هر دو شعبه ایران در تهران واقع شده اند. جالب است بدانید که اگر شما در یکی از شعبه های این شرکت دفتر کار مجازی داشته باشید می توانید با توجه به شرایط، از دفاتر کار سروکورپ در سراسر دنیا که دقیقا محیط و فضایی شبیه به یکدیگر دارند، بهره ببرید.

از جمله کشورهایی که سروکورپ در آن ها فعالیت می نماید می توان به استرالیا، نیوزلند، ژاپن، چین، آمریکا و... اشاره نمود. این مجموعه هم اکنون در تهران دو شعبه دارد یکی در برج کیان و دیگری در برج پارک که هر دو در خیابان ولیعصر واقع شده اند؛ شعبه پارک فضای کلاسیک و رسمی تری نسبت به برج کیان دارد، اما طراحی کلی، دکوراسیون، مبلمان، چشم انداز، ماشین های اداری، خدمات دفتری (منشی، نیروی خدماتی، اتاق جلسات و ویدیو کنفرانس و...) در هر دو به یک شکل است. با این تفاوت که در برج کیان، محیط به واسطه فضاهای اشتراکی کمی غیررسمی تر است.

مرتضوی در پاسخ به اینکه چرا این دو شعبه تا این اندازه به هم نزدیک هستند می گوید: این سیاست سروکورپ است که ساختمان هایی را انتخاب کند که هم در منطقه معتبر و شناخته شده ای قرار گرفته باشند و هم از نظر دسترسی و نزدیکی به ادارات شرایط مناسبی داشته باشند.

وی ادامه می دهد :شعبات سروکورپ در تهران در حوالی خیابان جردن و ولیعصر واقع شده و همان طور که می دانید این روزها ظاهر دفتر کار، نکته خیلی مهمی برای کسب وکارها و استارت آپ هاست و این حفظ ظاهر با داشتن نشانی معتبر، محیطی شیک و به روز، به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان سروکورپ قرار می گیرد. نکته قابل توجه این دو شعبه ظرفیت اشغال شده دفاتر کار است: در شعبه پارک 68 دفتر وجود دارد که حدود 90 درصد از آن اجاره رفته و شعبه کیان 46 دفتر دارد که بیش از 80 درصد ظرفیت آن، اجاره رفته است.

اینجا هیچ کاری روی زمین نمی ماند

البته این همه ماجرا نیست، دفاتر سروکروپ به مشتریان خود این فرصت را می دهند تا با شبکه سازی با دیگر افراد حرفه ای حاضر در سروکورپ، دایره ارتباطات حرفه ای خود را گسترش دهند، فعالیت مشترک انجام دهند یا از خدمات یکدیگر استفاده نمایند.

سوگل جودی مدیر شعبه کیان می گوید:در این شعبه کوشش شده تا با طراحی متفاوت، دفاتر کار کمی از حالت رسمی رایج خارج گردد چرا که بیشتر مشتریان این مجموعه استارت آپ ها و فریلنسرهایی هستند که تمایل ندارند در محیط های خشک و رسمی اداری کار نمایند. جودی همچنین اشاره نمود که کسب وکارها می توانند با استفاده از بسته های گوناگونی که این شرکت برای کسب وکارها آماده نموده، از آدرس، شماره تلفن، کدپستی و سایر امکانات مربوط به شرکت ها برخوردار شوند.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 165

به "در فضای کار اشتراکی سروکورپ، فقط به کار و پیشرفت خود فکر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در فضای کار اشتراکی سروکورپ، فقط به کار و پیشرفت خود فکر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید