داروخانه آنلاین راه اندازی شد

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران : غول خرده فروشی اینترنتی یعنی شرکت آمازون داروخانه آنلاین خود را در هند راه اندازی کرده که نشان می دهد این شرکت آمریکایی به بازار داروی آنلاین این کشور وارد شده است.

داروخانه آنلاین راه اندازی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، غول خرده فروشی اینترنتی یعنی شرکت آمازون داروخانه آنلاین خود را در هند راه اندازی کرده که نشان می دهد این شرکت آمریکایی به بازار داروی آنلاین این کشور وارد شده است.

بر اساس این گزارش، داروخانه آمازون حضور خود را در بنگلور آغاز خواهد کرد و ممکن است در سایر شهرهای هند نیز فعالیت خود را ادامه بدهد.

این اقدام درحالی صورت می گیرد که تجارت آنلاین دارو در طول شیوع بیماری کرونا شاهد افزایش چشمگیری بوده است.

در سال جاری میلادی غول های فناوری ایالات متحده میلیارد ها دلار در اقتصاد هند سرمایه گذاری کرده اند.

خدمات آمازون شامل ارائه داروهای تجویزی، داروهای بدون نسخه و داروهای مورد استفاده در طب سنتی هند (آیورودا) و همچنین وسایل پزشکی معمولی می شود.

سخنگوی آمازون گفت: این اقدام با شرایط کنونی بسیار مرتبط است چرا که به مشتریان کمک می کند تا ضمن اینکه در خانه ایمن مانده اند، نیازهای اساسی خود را برطرف سازند.

آمازون حرکت خود را به به سمت خرده فروشی دارو در سال 2017 آغاز کرد. یک سال بعد آمازون استارتاپ پیل پک را که در ایالات متحده کار تحویل دارو در منزل را انجام می داد، خریداری کرد.

این شرکت سرانجام سال گذشته، برند داروخانه آمازون خود را به خدمات پیل پک اضافه کرد. در ماه ژانویه ، آمازون نام تجاری داروخانه آمازون را در انگلستان ، استرالیا و کانادا ثبت کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1287

به "داروخانه آنلاین راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروخانه آنلاین راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید