خبرنگاران مرزهای آلمان به روی مسافران بیشتری بسته می گردد

به گزارش مجله آراد، تهران - خبرنگاران - هورست زیهوفر وزیر کشور آلمان میخواهد به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا، نظارت بر مرزهای این کشور را افزایش دهد و مسافران ورودی از راه های هوایی را وادار به پذیرش قرنطینه کند.

خبرنگاران مرزهای آلمان به روی مسافران بیشتری بسته می گردد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به نوشته روز آدینه نشریه اشپیگل، دولت فدرال آلمان قرار است روز دوشنبه هفته آینده در خصوص پیشنهادهای جدید مطرح شده در ارتباط با تشدید اقدامات و تدابیر سخت گیرانه در این کشور بحث و تصمیم گیری کند.

طبق پیشنهادهای جدید، تنها مسافرانی از لهستان، جمهوری چک، بلژیک و هلند اجازه ورود به آلمان را دارند، که دلایل قابل قبولی داشته باشند، به عنوان مثال مسافرانی باشند که همه روزه از مرزهای این کشورها وارد آلمان می شوند.

آلمان پیش تر محدودیتهای مشابهی را در خصوص اتریش، فرانسه، سوئیس، لوگزامبورگ و دانمارک به اجرا گذاشته است.

به علاوه، وزارت بهداشت آلمان تمام پروازها از مبدا ایران را برای جلوگیری از گسترش بیشتر کرونا تعلیق نموده است.

دولت های مرکزی و فدرال آلمان چهارشنبه هفته جاری اعلام کردند که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، محدودیت های اعمال شده در راستای فاصله گذاری اجتماعی را تا 19 آوریل (31 فروردین) تمدید می نمایند.

آنگلا مرکل صدراعظم و وزیران کشور دولتهای ایالتی آلمان در نشستی که صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید، در زمینه اعمال ممنوعیت برگزاری اجتماعات و دیگر مقررات فاصله گذاری اجتماعی که شامل ممنوعیت تجمع بیش از یک نفر در اماکن عمومی می گردد، به توافق دست یافتند.

اگر چه آلمان دارای نظام بهداشتی، نیرومندی است و شاید یکی از بهترین های دنیا باشد، اما صدراعظم این کشور می گوید که این ویروس همه گیر در حقیقت شکاف ها و اشکالات موجود در نظام بهداشتی آلمان را نشان داده است.

مشکل بزرگتر دیگری که آلمانی ها را رنج می دهد، پیر شدن جمعیت این کشور است. بیشتر حدود 200 هزار پرستار لهستانی، اوکراینی و یا از شهروندان دیگر کشورهای حوزه بالتیک که از 300 تا 500 هزار آلمانی سالخورده مراقبت می کردند، این کشور را ترک نموده اند تا آلمان با فاجعه جدیدی در حوزه بهداشت و سلامت روبرو گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1009

به "خبرنگاران مرزهای آلمان به روی مسافران بیشتری بسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرزهای آلمان به روی مسافران بیشتری بسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید