خبرنگاران اروپا خواهان مقابله اسپانیا با نرخ بالای بیکاری جوانان شد

به گزارش مجله آراد، مادرید- خبرنگاران- والدیس دومبروفسکیس معاون مالی کمیسیون اروپا چهارشنبه از اسپانیا خواست با انجام اصلاحات گسترده و بلند پروازانه در زمینه مالی، نرخ بالای بیکاری جوانان را کاهش دهد.

خبرنگاران اروپا خواهان مقابله اسپانیا با نرخ بالای بیکاری جوانان شد

با ما سفر کنید و با تور ارزان نوروزی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از روزنامه ال پاییس چاپ مادرید، وی گفت، تغییرات در مقررات کار اسپانیا باید اولین اولویت برنامه ای باشد که این کشور در حال آماده سازی آن برای جذب 140 میلیارد یورو از صندوق اروپایی است تا اقتصاد خود را پس از بیماری همه گیری کرونا تقویت کند.

معاون مالی کمیسیون اروپا توضیح داد: انجام اصلاحات گسترده و بلند پروازانه، باید اولویت اول این کشور باشد تا بتواند به طور جدی با دوگانگی بازار کار و سطح بسیار بالای بیکاری جوانان مقابله کند.

دومبروفسکیس تاکید نمود، بسیار مهم است که اسپانیا برنامه سرمایه گذاری و اصلاحات خود را به طور صحیح طراحی کند زیرا اقتصاد این کشور از ضعف های ساختاری که بحران ناشی از بیماری همه گیری آن را بیشتر نمایان نموده، رنج می برد.

وی اضافه نمود: جنبه دیگری که در این طرح باید مورد توجه قرار گیرد سیاست های فعال اشتغال است که تا به امروز به خوبی به آن توجه نشده است.

وی گفت، این امر در فرایند تحول مالی اسپانیا که با ارسال یاری های اروپایی شروع خواهد شد، بسیار مهم است.

معاون مالی کمیسیون اروپا تاکید نمود که طرح اسپانیا بسیار پیشرفته است و تماس های او با مقامات این کشور بسیار سازنده بود و امید است که مادرید بتواند برنامه خود را در هفته های آینده ارائه دهد.

اسپانیا یک ماه فرصت دارد تا نسخه نهایی برنامه خود را به کمیسیون اروپا ارسال کند و این اتحادیه 2 ماه فرصت دارد تا آن را قبل از اینکه به دست بقیه شرکای اتحادیه برسد و آنها نیز آن را تائید نمایند، ارزیابی کند.

بر اساس گزارش، اسپانیا سال 2021 را با نرخ 7، 40 درصد بیکاری جوانان شروع کرد که بالاترین میزان در اقتصادهای پیشرفته سازمان همکاری و توسعه مالی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1692

به "خبرنگاران اروپا خواهان مقابله اسپانیا با نرخ بالای بیکاری جوانان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اروپا خواهان مقابله اسپانیا با نرخ بالای بیکاری جوانان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید