تویوتا راوفور پرایم مدل 2021 رونمایی شد

به گزارش مجله آراد، یکی از خودروهای بسیار مهم در خانواده محصولات شرکت تویوتا بدون شک راوفور می باشد. این کراس اور دوست داشتنی با اضافه شدن مدل پلاگین هیبریدی پرایم برای مدل سال 2021 بسیار بهتر هم شده است. نه تنها تویوتا راوفور پرایم مدل 2021 قوی ترین نسخه در طول تاریخ این کراس اور محسوب می شود، بلکه کم مصرف ترین خودرویی است که شرکت تویوتا تا به امروز تولید کرده است.

تویوتا راوفور پرایم مدل 2021 رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، مشابه پریوس، شرکت تویوتا برای اشاره به پلاگین هیبریدی بودن این خودرو کلمه پرایم را به نام مدل اضافه کرده است. از نظر خروجی های موتور این خودرو بسیار بهبود یافته و مثلاً قدرت موتور از 219 اسب بخار راوفور هیبریدی به 302 اسب بخار در این مدل رسیده است. صفر تا صد آن برابر با 5.8 ثانیه می باشد. با این عدد، در خانواده محصولات تویوتا این خودرو بعد از سوپرا دومین مدل سریع شرکت محسوب می شود.

تا این جای کار آمار و ارقام این خودرو بسیار فوق العاده هستند، ولی آمار مصرف سوخت آن است که بیشتر از همه شما را شگفت زده خواهد کرد. تویوتا راوفور پرایم در حالت ترکیبی مصرف سوختی برابر با 2.6 لیتر به ازای هر صد کیلومتر داشته و قادر است تا 65 کیلومتر فقط متکی به نیروی باتری های خود حرکت کند. این عدد در مقایسه با ظرفیت پیمایش الکتریکی 40 کیلومتری پریوس پرایم پیشرفت بزرگی محسوب می شود. 65 کیلومتر ظرفیت پیمایش الکتریکی این خودرو در میان تمام شاسی بلندهای پلاگین هیبریدی بازار بهترین است.

این خودرو از همان موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر 176 اسب بخاری چرخه آتکینسون راوفور هیبریدی بهره می برد. مدل پرایم از یک پک باتری جدید لیتیم یونی و مبدل بوستر بهره برده و 83 اسب بخار در مقایسه با مدل هیبریدی قدرت بیشتری تولید می کند. اگر به این فکر می کنید که پک باتری بزرگ تر آیا تاثیری روی فضای بار خودرو گذاشته، تویوتا می گوید پک باتری خودرو زیر کف نصب شده و هیچ تاثیری روی فضای بار خودرو ندارد.

فروش تویوتا راوفور پرایم از تابستان سال آینده در دو تریم SE و XSE شروع خواهد شد. تویوتا هنوز جزئیات قیمتی این خودرو را اعلام نکرده، ولی می توانیم انتظار قیمت پایه ای بیشتر از 28 هزار دلار تویوتا راوفور هیبریدی برای آن داشته باشیم.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 922

به "تویوتا راوفور پرایم مدل 2021 رونمایی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تویوتا راوفور پرایم مدل 2021 رونمایی شد" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا راوفور پرایم مدل 2021 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید