فراوری سیستم تهویه مطبوع هوا با فناوری انرژی ریکاوری

به گزارش مجله آراد، یک شرکت فناور پیروز به فراوری سیستم تعویض و تهویه مطبوع هوا با بکارگیری تکنولوژی انرژی ریکاوری شد.

فراوری سیستم تهویه مطبوع هوا با فناوری انرژی ریکاوری

جواد کوهبنانی، رئیس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت در زمینه فراوری دستگاه های تهویه مطبوع هوا با بکارگیری اصول هرمتیک و ERV فعالیت می نماید.

کوهبنانی توضیح داد: ما پیروز به ساخت جامع ترین دستگاه تهویه مطبوع هوا شده ایم که تمامی پارامترهای هوا از قبیل انواع مختلف آلودگی ها، دما، رطوبت و سطح اکسیژن را کنترل می نماید، بصورتی که بالاترین راندمان و کمترین اتلاف انرژی را دارد .

رئیس هیات مدیره شرکت ادامه داد: این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که برای مکان های مختلف از قبیل بیمارستان ها، آزمایشگاها، محیط های صنعتی، مراکز عمومی مانند مدارس، بانک ها و حتی منازل مسکونی قابل نصب و استفاده باشد.

وی قابلیت نصب این دستگاه در داخل ساختمان بدون احتیاج به کانال کشی را مهم ترین وجه تمایز محصول فراوریی این شرکت با سایر محصولات بازار بیان کرد.

جواد کوهبنانی، کنترل سطح اکسیژن با کمترین اتلاف انرژی، جذب انواع آلودگی ها شامل ریزگردها و عوامل بیماری زا هوازی به میزان 0.1 میکرون به یاری فیلتر هپا، جذب آلودگی های کربنی از جمله CO2 به یاری فیلتر کربن فعال، جذب آلودگی ها با سایز بزرگ تر از قبیل پرز و مو به وسیله پیش فیلتر کاغذی و سیمی را از جمله ویژگی های این محصول بیان کرد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1995

به "فراوری سیستم تهویه مطبوع هوا با فناوری انرژی ریکاوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری سیستم تهویه مطبوع هوا با فناوری انرژی ریکاوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید