تمام کوشش فجر انجام یک بازی خوب و برترمقابل فولاد است

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر کلانتری شامگاه شنبه در نشست خبری ملاقات این تیم مقابل فولاد خوزستان بیان نمود: همه بازی ها در لیگ سخت است و همه تیم ها برای گرفتن امتیاز و پیروزی کوشش می نمایند که تیم فولاد هم از این موضوع مستثنی نیست و تیم های مدعی برای گرفتن 3 امتیاز و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا کوشش می نمایند.

تمام کوشش فجر انجام یک بازی خوب و برترمقابل فولاد است

وی ادامه داد: تیم هایی مثل فجر شهید سپاسی و طرفدار که سال جاری به لیگ برتر صعود کردند برای بهبود شرایط با حریفان رقابت می نمایند.

وی اضافه نمود: تیم فجر هفته به هفته از لحاظ فنی پیشرفت نموده و نتایج هم موید این موضوع است و فولاد خوزستان از بازیکنان باکیفیت برخوردار است که در 2 فصل گذشته کنار هم بازی نموده و به انسجام خوبی رسیده اند ولی تمام کوشش ما برای گرفتن امتیاز و حتی پیروزی مقابل فولاد است.

کلانتری در ادامه بیان نمود: طرفداران و مسئولینی که در این استان سمتی دارند این موضوع را فراموش ننمایند که فجر بعد از چندسال به لیگ برتر صعود کرد و در حال حاضر هم از امکانات اقتصادی و زیر ساختی خوبی در مقایسه با سایر تیم ها سود نمی برد و انصاف را در مورد نتیجه گیری تیم داشته باشند و سطح توقع نباید بالا برود چون از اول فصل اعلام کردیم سال جاری باید شرایط فجر در لیگ برتر تثبیت گردد و در اولویت بعدی بدنبال کسب رتبه ای خوب و شگفتی سازی هستیم و باید برای سال آینده برنامه ریزی بهتری جهت نتیجه گیری داشته باشیم.

کلانتری بیان نمود: تازه به هفته هشتم رسیدیم و نباید با یک باخت کام خود را تلخ کنیم یا با یک برد از فجر انتقاد کنیم و از همه می خواهم در کنار تیم فجر باشید چرا که به نام شهید مزین است و هرکسی که بخواهد سنگ اندازی کند کار درستی انجام نداده و امیدوارم آخر فصل با نتایج خوبی که می گیریم کام طرفداران را شیرین کنیم.

از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم های فجرشهیدسپاسی و فولاد خوزستان از ساعت 15 روز یکشنبه در استادیوم حافظیه به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2161

به "تمام کوشش فجر انجام یک بازی خوب و برترمقابل فولاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام کوشش فجر انجام یک بازی خوب و برترمقابل فولاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید