تفریحات هیجان انگیز و جالب در کیش

به گزارش مجله آراد، در صفحه گوگل موبایل یا کامپیوتر خود گزینه ورزش های آبی را جستجو نموده و صدها عکس از تفریحات مهیج آبی مقابل چشمتان باز می گردد، معلق ماندن بر روی آب، اسکی روی آب، پرواز با چتر بر روی آب و … . حال و هوای شاد عکس ها شما را وسوسه نموده و دوست دارید تک تک بازی ها را تجربه کنید. اما کجا؟ نزدیک ترین جایی که می توان اوج لذت و هیجان را با کمترین هزینه حس کرد کجاست؟ بی هیچ شکی اولین پیشنهاد ما به شما یک تور 4 روزه به کیش است. چرا که تفریحات کیش جذاب، خاص و تمام نشدنی هستند…

تفریحات هیجان انگیز و جالب در کیش

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای کانادا چقدر است هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

جزیره کیش در استان هرمزگان قرار گرفته است و به جرئت می توان آن را از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار آورد. این جزیره در کنار داشتن طبیعتی آرام و زیبا توانسته پیشرفت های بسیاری در زمینه گردشگری داشته باشد و نام خود را جز شهرهای مدرن ایران به ثبت برساند. اکسیژن خالص در جزیره کیش، ، مراکز خرید زیبا و تفریحات هیجان انگیز، همه و همه در کنار هم قرار گرفته اند تا را به مقصدی جذاب تبدیل نموده و لحظات فراموش نشدنی را در خاطره شما ثبت نمایند.

تفریحات کیش

تفریحات کیش

اسکوتر زیردریایی

رفتن به اعماق آب و شنا کردن با ماهی های رنگارنگ در کنار دیدن دنیای حیرت انگیز زیر دریا، تجربه ای خاص و جالب در زندگی هر فرد خواهد بود که به گذراندن دوره غواصی و دریافت مدرک احتیاج دارد. اسکوتر دریایی وسیله ای جدید است که تجربه غواصی را برای افراد بسیار راحت و قابل دسترس نموده است. این وسیله دوچرخه مانند که با یک ماسک اکسیژن نیز تجهیز شده، به شما این امکان را می دهد که با سوار شدن بر آن و بدون احتیاج به داشتن مدرک غواصی و یا حتی بدون اینکه شناگر ماهری باشید به اعماق دریای کیش رفته و از دیدنی های زیبای آن لذت ببرید. اسکوتر زیردریایی وسیله ای کاملاً امن است، البته شما می توانید برای اطمینان و امنیت بیشتر از یک مربی ماهر بخواهید که شما را همراهی کند. البته دقت داشته باشید فقط افراد بالای 12 سال مجاز به استفاده از اسکوتر دریایی می باشند. اسکوتر دریایی از مهیج ترین تفریحات کیش به شمار می رود.

هزینه اسکوتر دریایی کیش: حدوداً 170.000 تومان برای 20 دقیقه

اسکوتر زیردریایی کیش

جایروکوپتر

جایروکوپتر از تفریحات کیش است که با سوارشدن بر آن نهایت هیجان را تجربه خواهید کرد. این وسیله ترکیبی از هواپیما و هلی کوپتر است که می توانید با آن بر فراز دریای کیش شنا نموده و مناظر زیبای این جزیره را از بالا تماشا کنید. از آنجایی که راهنمایی جایروکوپتر به داشتن مهارت خلبانی احتیاج دارد، بنابراین یک خلبان بسیار ماهر نیز همراه شما خواهد بود تا بتوانید پروازی امن و سرشار از آرامش را تجربه کنید. استفاده از جایروکوپتر برای افراد بالای 7 سال امکان پذیر است.

هزینه جایروکوپتر: 225.000 هزار تومان

جایروکوپتر کیش

شاتل و بنانا

جزیره کیش با تفریحات هیجان انگیزش لحظاتی تکرار نشدنی را برای مسافران رقم می زند. شاتل و بنانا از دیگر تفریحات کیش هستند که به دلیل نداشتن محدودیت سنی هواداران بسیاری دارند. شاتل ها ، تیوپ هایی در ابعاد مختلف هستند که پس از پرتاب شدن در هوا بر روی آب ایستاده و توسط قایق های تندرو به اطراف کشیده می شوند. بنانا نیز تیوپی های تندرو موزی شکل اند که توسط قایق های موتوری راهنمایی می شوند. این قایق ها با کم و زیاد کردن شتاب خود، مهارت و قدرت شما را به چالش می کشند. شما باید کنترل خود را حفظ نموده و مراقب باشید با بالا و پایین رفتن شاتل داخل آب نیافتید. البته نگران نباشید چون جلیقه های نجات از غرق شدن شما جلوگیری می نمایند و غرق نجات ها نیز در همه جا حضور دارند. شاتل سواری به صورت یک نفره و گروهی قابل انجام است.

هزینه شاتل و بنانا: 1 الی 3 نفره 50.000 تومان، 4 الی نفره 45.000 هزار تومان برای مدت زمان 20 دقیقه

شاتل و بنانا کیش

بادی مارینا

بادی مارینا مجموع وسایل تفریحات آبی است که به طور خلاقانه بر روی دریا ساخته شده، این تفریح مهیج هواداران زیادی در کل دنیا دارد. طراحی آن به گونه ای است که شما می توانید بر روی این سازه زیبا قدم بزنید، راه بروید، بالا پایین بپرید و حسابی تفریح کنید. حتی می توانید هرچه قدر که می خواهید و با هر ارتفاعی به داخل آب پریده و حسابی آب بازی کنید. همچنین سرسره های آبی تعبیه شده بر روی بادی مارینا، به شما این امکان را می دهد که داخل آب های شفاف و آرام شیرجه زده و همراه با ماهی های رنگارنگ شنا کنید. اگر هوادار تفریحات گروهی مهیج هستید، رفتن به بادی مارینا را حتماً در برنامه خود قرار دهید. بادی مارینا از تفریحات دبی است که توسط شرکت مکین دریا و به طور اختصاصی برای جزیره کیش ساخته شده است.

هزینه بادی مارینا: 35.000 هزار تومان برای مدت 1 ساعت.

مجموعه بادی مارینا

بیگ بال

تفریحات کیش تمام نشدنی هستند. هر قسمت از این جزیره زیبا شما را به هیجان می آورد. یکی دیگر از تفریحات جالب در کیش بیگ بال است. بیگ بال ها همانند اسمشان توپ های بادی بزرگی هستند که شما را بر روی آب شناور می نمایند، بدین ترتیب شما با دست و پا زدن توپ را به حرکت درآورده و به هر سمتی که می خواهید قل می خورید. اندازه توپ ها متفاوت است و شما می توانید تنهایی و یا به صورت 2 نفره بازی را انجام دهید. برخورد با سایر توپ های شناور بر روی آب از مهیج ترین قسمت این بازی جذاب می باشد.

هزینه بیگ بال: از 40.000 تومان تا 150.000 تومان بسته به مدت زمان متفاوت می باشد.

بیگ بال در جزیره کیش

جنگ های شبانه

بعد از گذراندن یک روز عالی و پر از هیجان در کیش می توانید تفریحاتتان را با دیدن یک برنامه شاد و پرهیجان به انتها برسانید. جنگ های شبانه از تفریحات کیش هستند که توانسته اند مخاطبان زیادی را جذب نمایند. محیطی گرم و تصمیمی که حضور شومن ها و کمدین ها با اجراهای بی نظیر حال و هوای ویژه ای به آن می بخشد.

جنگ ها معمولاً از ساعت 12 شب آغاز شده و تا حدود ساعت 3 ادامه پیدا می نماید. اجرای موسیقی زنده با حضور خوانندگان معروف، نمایش کمدی شاد و اجرای مسابقات خانوادگی در این جنگ ها چنان شما را جذب می نماید که به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد.

جنگ ستارگان، نیک شو، شو شبانه ایرانیا و پازل شو از جنگ های معروف جزیره کیش هستند. شما می توانید آدرس برگزاری هرکدام از برنامه ها را از هتل محل اقامت خود دریافت کنید.

هزینه جنگ های شبانه: از 35.000 هزار تومان تا 85.000 هزار تومان متفاوت می باشد.

جنگ های شبانه جزیره کیش

فلای برد

دوست دارید معلق ماندن بر روی هوا را تجربه کنید؟ فلای برد وسیله ای است که رؤیای شما را به واقعیت تبدیل می نماید. فلای برد جت اسکی شخصی است که با پمپاژ هوا و فشار آب کار می نماید. این وسیله این امکان را به شما می دهد که مانند ماهی زیر آب شیرجه زده و مجدداً بالا بیایید. همچنین می توانید در ارتفاع 12 متری سطح آب قرارگرفته و هرچه قدر که دوست دارید در هوا بچرخید و مانور بزنید. البته در ابتدا ممکن است کار با فلای برد کمی سخت به نظر برسد اما با کمی تمرین شما به یک ورزشکار حرفه ای تبدیل خواهی شد.

هزینه فلای برد کیش: 150.000 تومان

فلای برد

کیبل اسکی

کیبل اسکی یا اسکی روی آب از مهیج ترین تفریحات کیش محسوب می گردد. یک پارک بزرگ دریایی با امکاناتی نظیر سکوی آغاز، اتاق رختکن، دوش، واحد رزرو، اتاق آموزش و بخش فروش وسایل به این ورزش آبی اختصاص داده شده است. پارک کیبل اسکی کیش بزرگترین سایت اسکی روی آب دنیا و تنها سایت اسکی روی آب های خاورمیانه است. از ویژگی های این ورزش نداشتن محدودیت سنی می باشد. تمامی افراد 3 تا 90 سال می توانند از اسکی روی آب لذت ببرند. در این ورزش شما بر روی تخته مخصوص قرارگرفته و توسط یک بادبان بر روی آب کشیده می شوید. فقط کافیست کنترل قایق را به دست گرفته و زیباترین لحظه های سفرتان را رقم بزنید.

هزینه: 45.000 هزار تومان

کیبل اسکی

پاراسل

پاراسل از تفریحات کیش است که با آن می توانید در اوج آسمان پرواز کنید. در این ورزش شما بر چتر پاراسل سوار شده و با قایق کشیده می شوید تا جایی که چتر اوج گرفته و منطقه امن پرواز برسد. سپس شما می توانید لذت پرواز در آسمان را در حالی که دریای آبی در پایین پای شما قرار گرفته است تجربه کنید. پاراسل یا چترسواری از بهترین تفریحات کیش محسوب می گردد.

هزینه: 90.000 هزارتومان برای 15 دقیقه

پاراسل جزیره کیش

خرید در کیش

خرید کردن بخش جدایی ناپذیر سفر به کیش است. مراکز خرید کیش به قدری پر زرق وبرق هستند که حتی گشت وگذار در آن ها نیز بسیار جذاب می باشد. این جزیره زیبا که از دیرباز محل اصلی تجارت در خلیج فارس بوده، امروزه نیز همچنان به عنوان یکی از مراکز اصلی خرید در ایران شناخته می گردد و مسافران زیادی علاوه بر تفریح، به قصد خرید به این جزیره زیبا سفر می نمایند. تعداد زیاد مراکز خرید در ابتدا ممکن است شما را سردرگم کند اما آشنایی با نوع فروشگاه ها و اجناس فروخته شده در آن ها باعث می گردد به راحتی و بدون اتلاف وقت هدف خود را انتخاب کنید.

اگر قصد خرید از فروشگاه های برند را دارید مراکز خرید دامون، پردیس 1 و 2 بهترین گزینه هستند و چنانچه می خواهید اجناسی با قیمت پایین تر را خریداری کنید، می توانید به مراکز خرید پانیذ، ونوس و مروارید سر بزنید.

بعضی از رستوران های معروف کیش نیز در نزدیکی مراکز خرید قرار گرفته اند و به شما این امکان را می دهند که بعد از یک خرید عالی و دلچسب در آن ها نشسته و حسابی از خودتان پذیرایی کنید.

مراکز خرید کیش

برای خرید تور و یا بلیط کیش با کارشناسان فروش تور داخلی در آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 798

به "تفریحات هیجان انگیز و جالب در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات هیجان انگیز و جالب در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید