تعطیلی بوستان های جنگلی شمال شرق تهران

به گزارش مجله آراد، درهای بوستان های جنگلی شمال شرق تهران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به روی گردشگران بسته شد.

تعطیلی بوستان های جنگلی شمال شرق تهران

خبرنگاران- پریسا نوری: بوستان های جنگلی یاس، تلو، لویزان و شیان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از امروز پذیرای گردشگران نخواهد بود. این اقدام شهرداری منطقه 4 که با نصب بنر اطلاع رسانی در ورودی های بوستان ها و ممانعت از ورود خوروهای گردشگران انجام شده، با استقبال شهروندان به ویژه اهالی محله های همجوار با این بوستان ها روبرو شده است.

علی رضاییان از ساکنان محله لویزان در این باره می گوید: با آغاز تعطیلات سال نو و در چند روز گذشته شاهد ورود گردشگران به بوستان جنگلی لویزان بودیم. متاسفانه خانواده ها بی توجه به هشدارهای لازم برای درخانه ماندن و حفظ قرنطینه با پهن کردن زیرانداز و برپا کردن بساط قلیان و جوجه کباب و ... در گوشه و کنار جنگل مشغول تفریح بودند و این موضوع بسیار نگران کننده بود. چرا که گردشگران معمولا برای خرید برخی اقلام به داخل محله می آیند و اگر حتی یک نفر ناقل به ویروس باشد، دردسر بزرگی برای اهالی به وجود می آورد.

رضاییان در ادامه می افزاید: خوشبختانه از دیشب باخبر شدیم مدیران شهری منطقه با بستن درهای این بوستان اقدام قاطعی برای پیشگیری از کرونا در این بوستان و محله های اطراف انجام داده اند. امیدوارم شهروندان هم تا خاتمه این دوره در خانه بمانند و زندگی خود و دیگران را به خطر نیندازند، چرا که اگر از این غائله جان سالم به در ببریم بعدها حتما فرصت تفریح و گردش پیدا می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1000

به "تعطیلی بوستان های جنگلی شمال شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی بوستان های جنگلی شمال شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید