تصاویری از بازی آنلاین لغو شده مارول به بیرون درز کرد

به گزارش مجله آراد، به تازگی تصاویری از بازی لغو شده مارول در سبک MMO که به وسیله کمپانی Enad Global 7 در دست ساخت بود، به بیرون درز نموده است.

تصاویری از بازی آنلاین لغو شده مارول به بیرون درز کرد

در نوامبر سال گذشته، EG7 اظهار داشت که به ساخت یک بازی آنلاین از کمیک های مارول چراغ سبز نشان داده است و تیم سازنده بازی DC Universe Online قرار بود پروژه را رهبری کند. قطعا با توجه به پتانسیل این پروژه هیجان زیادی در اطراف آن وجود داشت، اما این کمپانی مدتی پیش اظهار داشت که پس از آنالیز دقیق این پروژه، تصمیم به لغو آن گرفته است.

حال رامیرو گالان به عنوان طراحی که علاوه بر پروژه ذکر شده روی تعدادی بازی بزرگ دیگر از جمله هیلو 5 و پابجی کار نموده، تصاویری را از این بازی لغو شده به اشتراک گذاشته است که طراحی منوهای ابتدایی آن را نشان می دهد. در این تصاویر شاهد شخصیت ساخته شده به وسیله بازیکن هستیم که می تواند به یکی از چهار گروه مردان ایکس، انتقام جویان، شیلد و چهار شگفت انگیز بپیوندد. سپس از بازیکن خواسته شده که شخصیت خود را با انتخاب لباس، توانایی ها و… شخصی سازی کند. به نظر می رسد که این نوع طراحی با تاکید بر رنگ های پر جنب و جوش و استایل گرافیکی خاص خود، به نوعی یک ادای احترام به انیمیشن پیروز Spider-Man: Into the Spider-Verse بوده است.

لازم به ذکر است که بودجه ساخت این بازی در طول 3 سال، بیش از 50 میلیون بود که EG7 اکنون از این پول برای سرمایه گذاری بیشتر روی بازی هایی مانند The Lord of the Rings Online و DC Universe Online و دیگر آی پی های خود استفاده می نماید. این شرکت در این باره بیان نمود:

تعیین نیست که تاریخ انتشار برنامه ریزی شده بازی چه زمانی بوده است، اما چندی پیش تصاویری هنری از نسخه اولیه بازی لو رفته بود که از حضور شخصیت هایی مانند مرد آهنی و کاپیتان آمریکا خبر داده بودند. در نهایت با توجه به پتانسیل هایی که این پروژه می توانست داشته باشد، امیدواریم یک توسعه دهنده دیگر تصمیم بگیرد که در آینده ای نه چندان دور ساخت آن را از سر بگیرد. در ادامه می توانید تمامی تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2210

به "تصاویری از بازی آنلاین لغو شده مارول به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از بازی آنلاین لغو شده مارول به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید