تردد در جاده های استان مرکزی 61 درصد کاهش یافت

به گزارش مجله آراد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: تردد در جاده های این استان به دلیل شیوع ویروس کرونا و بیم مردم از انتقال آن، روز هفتم فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 61 درصد کاهش یافت.

تردد در جاده های استان مرکزی 61 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگاران علی زندی فر روز آدینه در گفت و گو با ایرنا اضافه نمود: 281 هزار و 808 تردد وسیله نقلیه روز گذشته در 62 جاده شریانی مجهز به ترددشمار برخط ثبت شد.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه ثبت شده در جاده های استان مرکزی نسبت به روز ششم فروردین ماه سال جاری نیز که 295 هزار و 384 تردد بود چهار درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 68 هزار و 568 دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان وارد و 62 هزار و 495 دستگاه از جاده های استان خارج شده است.

زندی فر ادامه داد: تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی از جاده های استان مرکزی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 64 و 65 درصد کاهش یافته است.

وی سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های استان مرکزی در این مدت را 21 درصد مطرح کرد و گفت: تردد این وسایل نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش یافته است.

6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.

روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از جاده هایی استان مرکزی تردد می نمایند.

نخستین مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی پس از قم در اول اسفندماه سال 98 مشاهده شد و مجموع مبتلایان به بیماری کووید 19 تا کنون به 957 نفر رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1007

به "تردد در جاده های استان مرکزی 61 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در جاده های استان مرکزی 61 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید