ترامپ: نشست ویتنام آخرین دیدار با کیم جونگ اون نیست

به گزارش مجله آراد، رئیس جمهوری آمریکا تاکید نمود، نشست آینده او با رهبر کره شمالی آخرین دیدار میان این رهبران نخواهد بود.

ترامپ: نشست ویتنام آخرین دیدار با کیم جونگ اون نیست

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: ما پیشرفت زیادی در حجم فوق العاده نموده ایم و این بدین معنا نیست که این آخرین دیدار است زیرا من اینطور فکر نمی کنم.

رئیس جمهوری آمریکا گفت که او عاشق این است که تحریم های کره شمالی را لغو کند اما در ابتدا ضروری است که اقدام معناداری از جانب پیونگ یانگ دیده گردد.

دونالد ترامپ با بیان اینکه از عقد قراردادی میان ایالات متحده و کره شمالی متعجب نخواهد شد، اضافه نمود کره شمالی پتانسیل مالی زیادی دارد.

نشست آینده رهبران آمریکا و کره شمالی 27 و 28 فوریه)(8 و 9 اسفند) در شهر هانوی، پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد. وضعیت شبه جزیره کره از سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است؛ کیم جونگ اون روابط با مون جائه-این، رئیس جمهوری کره جنوبی را ارتقا داد و نشستی تاریخی در ماه ژوئن 2018 با ترامپ در سنگاپور برگزار کرد.

اولین نشست کره شمالی و آمریکا به حصول توافقی منجر شد که پیونگ یانگ طبق آن به خلع سلاح هسته ای کامل در شبه جزیره کره در ازای توقف مانورهای مشترک ایالات متحده با کره جنوبی متعهد شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 539

به "ترامپ: نشست ویتنام آخرین دیدار با کیم جونگ اون نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: نشست ویتنام آخرین دیدار با کیم جونگ اون نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید