خبرنگاران ملاقات سفیر ایران با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی فرانسه

به گزارش مجله آراد، تهران-خبرنگاران- سفیر ایران با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی فرانسه ملاقات و گفت وگو کرد.

خبرنگاران ملاقات سفیر ایران با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بهرام قاسمی سفیر ایران در فرانسه در توییت هایی در باره این دیدار نوشت: عصر امروز در محل کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی فرانسه با آقای ژان لویی بورلانژ رئیس جدید این کمیسیون دیداری طولانی داشتم. او در گذشته در سمت های مختلف عهده دار مسئولیت های بسیاری بوده و بر تحولات بین المللی و بخصوص مسایل منطقه ای و تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران اشراف کافی دارد.

این خود موجب گشت تا پیرامون تحولات دنیای و آنچه در دوران ریاست جمهوری ترامپ بر آمریکا، اروپا و دیگر نقاط دنیا بخصوص منطقه غرب آسیا گذشت و تحریم های خلاف موازین بین المللی و نیز اقدامات یکجانبه آمریکا که وخامت شرایط نابهنجار در اقصی نقاط دنیا را رقم زد، مصاحبهیی صمیمانه و صریح صورت پذیرد.

در این دیدار پیرامون اهمیت همکاری های پارلمانی بعنوان مصاحبهی بین ملت ها و بازوی مساعدت کننده به اخذ تصمیمات دولت ها و نیز شناخت متقابل ملل بدون هیچ واسطه ای، صحبت به میان آمد و تفاهم شد که بعد از فراهم شدن شرایط بهداشتی و برطرف محدودیت های ناشی از کووید، تماس های طرفین مجددا شروع شود.

همچنین در این دیدار به تفصیل پیرامون چرایی شرایط کنونی برجام و عدم بازگشت به هنگام پرزیدنت بایدن به توافق هسته ای و لغو تحریم ها مصاحبه شد و مواضع راهگشای ایران در این خصوص بطور مستدل بیان گشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1667

به "خبرنگاران ملاقات سفیر ایران با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملاقات سفیر ایران با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید