ترامپ مدیر سازمان امنیت سایبری را اخراج کرد

به گزارش مجله آراد، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر از اخراج کریس کربز رئیس امنیت سایبری آمریکا اطلاع داد.

ترامپ مدیر سازمان امنیت سایبری را اخراج کرد

وی در این پیغام توییتری نوشت: بیانیه اخیر توسط کریس کربز درباره امنیت انتخابات 2020 خیلی غیر دقیق بود و آنجا تقلب و عدم هماهنگی گسترده ای وجود داشت از جمله اینکه افراد مٌرده رای داده و به ناظران رای اجازه حضور در مراکز رای گیری داده نشده و خرابکاری در دستگاه های (دریافت) رای که رای های ترامپ را به بایدن تغییر داد، تاخیر در رای گیری و بسیار چیز های دیگر.

ترامپ در ادامه نوشت: بنابراین، بلافاصله تاثیرگذار، پست کریس کربز به عنوان مدیر سازمان امنیت سایبری و امنیت زیرساخت انتها یافت.

سازمان امنیت زیرساخت و فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا اخیرا در گزارشی ادعا ها پیرامون سیستم رای گیری را رد نموده و نقایصی که در آن اتفاق افتاده را ناشی از خطای انسانی توصیف نموده است.

ترامپ هفته پیش نیز مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا را از سمت خود اخراج کرد. وی چهارمین وزیر دفاع دولت ترامپ به شمار می آید که از سمت خود برکنار می گردد.

بعضی منابع خبری اعلام نموده اند که جینا هاسپل رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی اِی) نیز از جمله گزینه هایی است که احتمالا ترامپ به دوران فعالیتش در این پست انتها دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1448

به "ترامپ مدیر سازمان امنیت سایبری را اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مدیر سازمان امنیت سایبری را اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید