تداوم ضدعفونی معابر شهری و مراکز پرتردد شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از شهروندان درخواست می کنیم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

تداوم ضدعفونی معابر شهری و مراکز پرتردد شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

عزیز فیلی باتوجه به شیوع ویروس کرونا در استان، افزود: در راستای مقابله همه جانبه با این بحران کلیه شهرداران 18 گانه استان از تجمع شهروندان در فضاهای عمومی جلوگیری کنند.

جانشین استاندار در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، خاطرنشان کرد: شهرداران شهرهای مختلف استان از اسکان و حضور مسافران عبوری و شهروندان در پارک ها، میادین، بلوارها فضاهای تفریحی و اقامتی ممانعت کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در صورت کوتاهی و سهل انگاری در این زمینه با خاطیان و عوامل اجرایی شهرداری برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرهای 18 گانه استان توسط شهرداری ها ضدعفونی می شوند، شرح داد: ضدعفونی مناطق شهری باید با اولویت مناطق حاشیه و فقیرنشین شهر انجام شود.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فیلی از هموطنان خواست برای حفظ سلامتی خود سفر به کهگیلویه و بویراحمد را به زمان دیگری موکول کنند و خاطرنشان کرد: انتظار می رود مردم برای جلوگیری از شیوع این ویروس در خانه های خود بمانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 973

به "تداوم ضدعفونی معابر شهری و مراکز پرتردد شهرهای کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم ضدعفونی معابر شهری و مراکز پرتردد شهرهای کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید