تجربه شغل فروش کتاب در این کتابفروشی شهر لندن

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندین اکسپرس، اگر دلتان می خواهد یک روز شغل کتابفروشی را تجربه کنید و با هیجان های خاص این شغل آشنا شوید، بهتر است سری به کتابفروشی آفساید بوکس در شهر لندن بزنید. در این کتابفروشی واقع در شمال غرب شهر کتاب های نو و دست دوم عرضه می شود و مشتری ها می توانند به طور همزمان یک کتاب را در دو شکل نو و دست دوم مشاهده کنند.

تجربه شغل فروش کتاب در این کتابفروشی شهر لندن

البته گزینه دسترسی همزمان به یک کتاب با قیمت های متفاوت یکی از نکات جالب توجه این کتابفروشی به مالکیت مارک نسفلد است ولی چیزی که باعث شهرت این کتابفروشی شده است تجربه فروش کتاب در این مکان است. نسفلد به مشتری ها اجازه می دهد یک روز کامل در کنارش به فروش کتاب بپردازند.

نسفلد 58 ساله شغل کتابفروشی را از شهر مادرید اسپانیا شروع کرده و حالا همراه همسرش کتابفروشی شهر لندن را اداره می کنند و از شغل خود راضی هستند. آنها می گویند دوست دارند این رضایت را به مشتری ها و علاقمندان به کتاب نیز منتقل کنند. آنها به خاطر علاقه ای که به ورزش فوتبال دارند نام کتابفروشی خود را آفساید انتخاب کرده اند.

نسفلد درباره این روش کتابفروشی می گوید هر روز آدم های متفاوت با فرهنگ های متفاوت اینجا می آیند و دوست دارند کتاب های متفاوتی را به آنها پیشنهاد کنیم. تجربه فروشندگی با مشتری ها به ما اجازه داده است که این مهم را انجام دهیم و بتوانیم هر روز مشتری های جدیدی را نیز کسب کنیم.

البته این کتابفروشی اولین جایی نبود که تجربه فروشندگی برای مشتری ها را در کشور انگلیس اجرا کرده است. شکسپیر و شرکا در پاریس یکی از کتابفروشی های مشهور کشور فرانسه است که از نویسندگان برای پیشنهاد به مشتری ها استفاده می کند. این کتابفروشی پاریسی در برنامه معمول خود از نویسندگان مشهور برای حضور در محل کتابفروشی دعوت می کند که همین مسئله جذابیت خاصی برای مشتری ها ایجاد کرده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1247

به "تجربه شغل فروش کتاب در این کتابفروشی شهر لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه شغل فروش کتاب در این کتابفروشی شهر لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید