بالندگی کشور منوط به موفقیت و تقویت آموزش وپرورش است

به گزارش مجله آراد، پیمان جهانگیری در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: موفقیت روز افزون مجموعه آموزش وپرورش نیازمند مشارکت همگانی و برنامه ریزی دقیق برای نقش آفرینی در کشور است.

بالندگی کشور منوط به موفقیت و تقویت آموزش وپرورش است

وی، مجموعه آموزش و پرورش را مجموعه ای عظیم و بسیار اثرگذار دانست و اضافه نمود: با توجه به نقش مهم این مجموعه در آینده کشور، مشارکت همگانی برای موفقیت آن ضرورت دارد.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه خانواده بزرگ آموزش وپرورش متولی تربیت نسل های آینده است، اظهار کرد: آینده جامعه و بالندگی کشور منوط به موفقیت و تقویت این مجموعه بوده از این رو سایر دستگاه ها باید در حد توان به آموزش وپرورش یاری رسان باشد.

جهانگیری، نقش رسانه ها را نیز در این زمینه بسیار مهم دانست و توضیح داد: دشمنان با پی بردن به اهمیت نهادهای فرهنگی مجموعه در جامعه اسلامی و کارکرد مثبت آن در تربیت نسل های آینده ساز ایران اسلامی، در کوشش اند که با فضای مجازی به تضعیف مجموعه های فرهنگی همچون آموزش و پرورش پردازند.

وی اعلام کرد: در فضای مجازی دشمنان با ظرافت و ارائه برخی آموزشها به دنبال انحراف فکری دانش آموزان هستند و مقابله با این مهم وظیفه متولیان و دست اندرکاران آموزش و پرورش بوده و نیازمند کوشش دوچندان در این زمینه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 34

به "بالندگی کشور منوط به موفقیت و تقویت آموزش وپرورش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالندگی کشور منوط به موفقیت و تقویت آموزش وپرورش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید