بازیگر سریال خاندان اژدها محبوب ترین ستاره سایت IMDB (طراحی سایت)

به گزارش مجله آراد، آلکاک بازیگر 22 ساله استرالیایی سریال خاندان اژدها که در این سریال نقش رنریا تایگرین را ایفا نموده است، بنا به اعلام سایت IMDB ترند اول این سایت شده و در رتبه بندی STAR meter در مقام اول قرار گرفته است.

بازیگر سریال خاندان اژدها محبوب ترین ستاره سایت IMDB (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، میلی آلکاک بازیگر 22 ساله استرالیایی سریال خاندان اژدها که در این سریال نقش رنریا تایگرین را ایفا نموده است، بنا به اعلام سایت IMDB ترند اول این سایت شده در رتبه بندی STAR meter در مقام اول قرار گرفته است.

مسئله ای که به این معناست که کاربران این سایت بیش از هر بازیگر دیگری نام او را جستجو نموده اند. این فهرست همیشه در تاریخ IMDB نشانگر خوبی برای پیداکردن ستاره های نوظهور سینما بوده و هر سال هم IMDB در انتهای سال به کسی که برای مدت بیشتری در صدر این فهرست بوده جایزه Starmeter Awards را اهدا می نماید.

آلکاک که متولد سال 2000 است در این سریال نقش شاهزاده ای خود رای را ایفا می نماید که به یکی از اولین زنانی در وستروس بدل می گردد که نائب السطنه می گردد و بعد از مرگ پدر پادشاهش می تواند ملکه وستروس باشد. مسئله ای که یکی از خط های اصلی دراماتیک فصل اول خاندان اژدها است.

میلی آلکاک که در استرالیا به جهان آمده از سال 2014 به عنوان یک بازیگر نوجوان در آثار مختلف استرالیایی ایفای نقش می کرد که برای چند مورد از آنها از جمله سریال Upright برنده جوایز متعددی در استرالیا شد، اما خاندان اژدها اولین حضور او در اثری بین المللی و با این ابعاد بود.

البته آلکاک و امیلی کری (بازیگر نقش آلیسنت های تاور) تنها تا اپیزود 5 در نقش این شخصیت ها حضور دارند و از اپیزود 6 به بعد به علت پرش قصه به چنددهه جلوتر، اِما دی آرسی نقش رنریا و اولویا کوک نقش آفهرست های تاور را ایفا می نمایند. یکی از ریسک های عجیبی که این فصل از این سریال تصمیم به انجام آن گرفته است.

در فهرست بازیگران محبوب IMDB بعد از آلکاک، برندان فریز حضور دارد که بازگشتی به اوج بازیگری با فیلم نهنگ آرنوفسکی داشته و بخت اول اسکار است. نازنین بنیادی، بازیگر ایرانی الاصل سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت هم در رتبه ششم این فهرست ایستاده است.

  • تغییر در تعداد مخاطبان خاندان اژدها با پخش قسمت چهارم سریال
  • چرا قسمت سوم سریال خاندان اژدها پرطرفدار شد؟ | بازگشت جذابیت بازی تاج و تخت!
  • انتقادها از سریالی که همه رکوردها را شکست | بی توجهی عوامل خاندان اژدها به احساسات بینندگان
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2263

به "بازیگر سریال خاندان اژدها محبوب ترین ستاره سایت IMDB (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر سریال خاندان اژدها محبوب ترین ستاره سایت IMDB (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید