بازیکنان استقلال ملاثانی تسلیم خواسته نامعقول مدیران باشگاه شدند، اشکش: مسئولان کم لطفی می کنند

به گزارش مجله آراد، بازیکنان استقلال ملاثانی مجبور شدند راستا طولانی تبریز تا خوزستان را با اتوبوس طی کنند و سرمربی این تیم، به شدت از خواسته مدیران این باشگاه انتقاد کرد.

بازیکنان استقلال ملاثانی تسلیم خواسته نامعقول مدیران باشگاه شدند، اشکش: مسئولان کم لطفی می کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم استقلال ملاثانی عصر امروز (جمعه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال، در تبریز مقابل تیم ماشین سازی صف آرایی کرد و با تساوی 2 - 2 متوقف شد.

پس از این مسابقه، مدیران باشگاه استقلال به اعضای تیم فوتبال این باشگاه اعلام کردند که بلیت هواپیما برای آنها تهیه نکرده اند و آبی پوشان باید با اتوبوس به استان خوزستان بازگردند. اتفاقی که سبب اعتراض بازیکنان استقلال ملاثانی شد و آنها اعلام کردند حاضر به انجام این کار نیستند.

با این حال به نظر می رسد شاگردان ابراهیم اشکش تسلیم خواسته مدیریت باشگاه استقلال ملاثانی شدند و با اتوبوس به خوزستان بازمی گردند.

ابراهیم اشکش سرمربی تیم استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن اعلام این خبر گفت: دیدار هفته گذشته ما خارج از خانه بود و چهارشنبه هم باید با ملوان بازی کنیم. مدیران باشگاه پس از دیدار با ماشین سازی گفتند بلیت نگرفته ایم و اعضای تیم باید با اتوبوس برگردند. اگر رباط صلیبی بازیکن ما در این سفر 22 ساعته پاره شود، چه کسی پاسخ می دهد؟ مدیران باشگاه کم لطفی می کنند و مسائل را به گردن من انداخته اند. تیم استقلال سرپرست و مدیر ندارد و حالا بازیکنان با اتوبوس برمی گردند.

فرایند تیم ما مثبت است، اما به شرایط تیم رسیدگی نمی شود.، وی ضمن بیان این جمله شرح داد: بازیکنان ما چاره ای ندارند و با اتوبوس به خوزستان بازمی گردند. آیا کسی در تبریز از ما حمایت می کند که در این شهر بمانیم؟ قرارداد بازیکنان ما به اندازه یک تیم لیگ دسته سوم هم نیست و فقط 10 درصد از قراردادها پرداخت شده است. با طالقانی (رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان) هم تماس گرفتم و گفتم تکلیف ما را معین کنید که او گفت جلسه ای در اهواز برگزار می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2110

به "بازیکنان استقلال ملاثانی تسلیم خواسته نامعقول مدیران باشگاه شدند، اشکش: مسئولان کم لطفی می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان استقلال ملاثانی تسلیم خواسته نامعقول مدیران باشگاه شدند، اشکش: مسئولان کم لطفی می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید