بازار فرابورس فردا هم اختلال دارد؟

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، امروز سامانه معاملات بازارهای فرابورس دچار اختلال بود و زمان سفارش گیری و انجام معاملات، دیرتر از زمان معمول انجام شد. سوال بسیاری از فعالان بازار سرمایه این است که چرا سامانه معاملات در روزهای منفی بدون مشکل کار می کند و در مثبت های بازار دچار اختلال می شود؟

بازار فرابورس فردا هم اختلال دارد؟

روح الله دهقان مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس در این خصوص بیان نمود: سامانه معاملات قادر به پیش بینی شرایط و فرایند بازار سرمایه نیست که اختلال این سامانه را به مثبت بودن یا منفی بودن این بازار گره بزنیم.

وی اضافه نمود: اختلال سامانه معاملات فرابورس ارتباطی هم به فشار تقاضا نداشت. سامانه بورس تهران امروز بدون هیچ مسئله ای کار خود را انجام داد و سامانه فرابورس، دچار یک مشکل داخلی شد و این مشکل ناشی از یک سری مسائل داخلی بود که باید رفع شوند. امروز بخشی از این مشکل رفع شد؛ اما بخشی از مشکل هنوز رفع نشده است. امیدواریم این مشکل تا فردا رفع گردد؛ اما ممکن است این مشکل فردا هم ادامه داشته باشد. قاعدتا اگر اختلال سامانه فرابورس فردا هم ادامه داشته باشد، قبل از شروع بازار اعلام خواهد شد. اما تلاش می گردد این مشکل همین امروز رفع گردد.

دهقان شرح داد: بعید است که معاملات بازار دوباره به 2 بخش تقسیم گردد.

منبع: بورس نیوز

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1365

به "بازار فرابورس فردا هم اختلال دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار فرابورس فردا هم اختلال دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید