بار گردشگری کشورهای ناامن بر دوش ایتالیا

به گزارش مجله آراد، پیش بینی می گردد شمار گردشگران خارجی در معروف ترین مقاصد توریستی کشور ایتالیا با افزایش قابل ملاحظه ای همراه گردد.

بار گردشگری کشورهای ناامن بر دوش ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از گاردین، در حالیکه گردشگران بین المللی با وقوع حملات تروریستی در بعضی کشورهای مهم اروپایی در پی یافتن مقاصد امن برای سفرهای خود هستند، کشور ایتالیا با افزایش چشمگیر گردشگران تابستانی روبه رو شده است.

مرکز تاریخی شهر فلورانس و گرندکانال شهر ونیز که پیش از این نیز مملو از گردشگران خارجی بود، حالا باید از موج جدید دیگری از گردشگران بین المللی نیز میزبانی کند. در مناطقی چون cinque terre که یکی از میراث های جهانی یونسکو است اقداماتی برای کاهش ورود گردشگران اجرا شده و سال جاری در مجموع 1.5 میلیون گردشگر اجازه بازدید از این منطقه را خواهند داشت؛ تصمیمی که مقامات ایتالیایی آن را برای حفاظت این منطقه ضروری م دانند.

فابیو ماریا لازرینی، رئیس هیئت گردشگری ایتایا گفت: مجریان تور کوشش می نمایند اطلاعاتی پیرامون جاذبه های گردشگری در اختیار افراد بگذارند تا از این طریق گردشگران را در مناطق مختلف کشور پراکنده نمایند و به سمت جاذبه های کمتر بازدید شده هدایت نمایند. ایتالیا کشوری کوچک با میراث تاریخی فرهنگی فراوان است.

لازرینی ادامه داد: در حالیکه بیشتر گردشگران علاقه مند به بازدید از کلوسئوم، آمفی تئاتر دوهزار ساله شهر رم هستند، همچنین می توانند از حمام عمومی و باستانی Baths of Diocletian در رم نیز دیدن نمایند. این مهم است که بدانیم افراد چرا سفر می نمایند.

ایتالیایی ها که نگران افزایش تعداد گردشگران هستند، از سوی دیگر کوشش می نمایند که گردشگران بیشترین هزینه را در این کشور داشته باشند، این در حالیست که گردشگران خارجی بطور متوسط 3.6 شب در ایتالیا اقامت می نمایند.

داریو ناردلا، شهردار فلورانس در مصاحبه ای که سال گذشته با نشریه آبزرور داشت عنوان نمود گردشگران بازدید نماینده از این شهر متعلق به دوره رنسانس معمولا کارهای بیشتری علاوه بر دریافت عکس با مجمسه ها می نمایند و مقامات شهر فلورانس با افزایش مالیات ورودی گردشگران در کوشش هستند مسائل گردشگری انبوه را در این شهر حل نمایند.

یونسکو نیز سال گذشته با ابراز نگرانی از شرایط موجود در شهر تاریخی فلورانس گفت استراتژی مناسب برای رسیدگی به حضور بی شمار گردشگران در این شهر شنماینده وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 459

به "بار گردشگری کشورهای ناامن بر دوش ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بار گردشگری کشورهای ناامن بر دوش ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید