بارسلونا آماده دریافت پیشنهادات برای فروش راکیتیچ

به گزارش مجله آراد، بارسلونا آماده است تا پیشنهادات سایر تیم ها برای خرید ایوان راکیتیچ، هافبک کروات خود، در پنجره جابجایی زمستانی را آنالیز کند.

بارسلونا آماده دریافت پیشنهادات برای فروش راکیتیچ

با قیمت تور اسپانیا بهار 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آینده هافبک کروات در ماه های اخیر در هاله ای از ابهام قرار داشت و صحبت های بسیاری در این باره مطرح می شد، اما او در هفته های اخیر بار دیگر فرصت حضور در ترکیب بارسلونا را پیدا نموده بود. منچستریونایتد یکی از تیم هایی بود که در طول تابستان خواستار خرید این بازیکن بودند. اینتر و یوونتوس نیز پیشنهاداتی را ارائه کردند که در نهایت با جواب منفی مدیران بارسلونا روبرو شدند. با این حال به گفته روزنامه اسپانیایی اسپرت، حالا بارسلونا در حال آنالیز دو پیشنهادی است که برای خرید راکیتیچ مطرح شده و ظاهرا یوونتوس همچنان علاقه بسیاری به جذب این بازیکن دارد. این روزنامه مدعی شده که بارسلونا این ماه پیشنهادات فروش هافبک خود را آنالیز خواهد نمود. قرارداد فعلی او 30 ژوئن به انتها می رسد و بند فسخ 125 میلیون یورویی دارد. باید دید که آیا جدایی ارنستو والورده و حضور کیکه ستین و اعتماد او به بازیکنان جوان تر در ترکیب بارسلونا، راه را برای جدایی راکیتیچ از نیوکمپ نیز هموار خواهد نمود یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 764

به "بارسلونا آماده دریافت پیشنهادات برای فروش راکیتیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا آماده دریافت پیشنهادات برای فروش راکیتیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید