کوشش دوباره لیورپول برای خرید اینسینیه

به گزارش مجله آراد، صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس با وجود داشتن خط حمله ای قوی، سعی در جذب یکی از بهترین بازیکنان هجومی سری A دارد.

کوشش دوباره لیورپول برای خرید اینسینیه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، باشگاه لیورپول برای تقویت خط حمله ای که همین حالا هم جزو بهترین خطوط هجومی فوتبال اروپا است، به ناپولی پیشنهاد 61 میلیون پوندی ارائه نموده تاهافبک هجومی ایتالیایی این تیم لورنزو اینسینیه را به خدمت بگیرد اما باشگاه ایتالیایی پیشنهادش را رد نموده است.

از یک سال پیش تاکنون اخبار مختلفی درباره تمایل قرمزپوشان مرسی ساید به خرید اینسییه شنیده می گردد و آنها یک بار دیگر شانس خود را برای خرید این بازیکن 27 سال امتحان نموده اند که ظاهراً این بار هم نافرجام بود است.

طبق اعلام نشریه رپوبلیکا، لیورپول به ناپولی پیشنهادی 61 میلیون پوندی ارائه نموده اند اما اورلیو دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی همچنان به فروش ستاره تیمش به رقمی زیر 131 میلیون پوند رضایت نمی دهد.

اینسینیه در این فصل از سری A برای ناپولی 8 گل زده و 5 پاس گل داده است. قرارداد او با ناپولی ماه ژوئن سال 2022 تمام می گردد و او در آستانه تمدید آن واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 156

به "کوشش دوباره لیورپول برای خرید اینسینیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش دوباره لیورپول برای خرید اینسینیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید