ایران فاتح جنگ با ویتنام با سردار، تیم ملی به مرحله بعد صعود کرد

به گزارش مجله آراد، تیم ملی فوتبال کشورمان دومین دیدار خود در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا را با رجحان مقابل ویتنام پشت سر گذاشت.

ایران فاتح جنگ با ویتنام با سردار، تیم ملی به مرحله بعد صعود کرد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی گروه D جام ملت های آسیا 2019، از ساعت 14:30 امروز (شنبه) در استادیوم آل نهیان ابوظبی و به قضاوت محمدتقی الجعفری سنگاپوری به مصاف ویتنام رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. سردار آزمون در دقایق 38 و 69 هر دو گل ایران را به ثمر رساند. تیم ملی ایران با این نتیجه 6امتیازی شد و صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد.

مهدی طارمی و احسان حاج صفی دو بازیکن ایران بودند که در این بازی کارت زرد گرفتند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری (64 احمد نوراللهی)، اشکان دژاگه، سامان قدوس، مهدی طارمی (64 مهدی ترابی) و سردار آزمون (79 کریم انصاری فرد).

ترکیب ویتنام: دو دوی مان، کوئه انگوک آی، بوی تین دونگ، دوآن وان هائو، نگوئن ترانگ هوانگ، نگوئن کونگ پونگ، فام دوک هوی (59 وان وآی)، دو هونگ دونگ، نگوئن کوانگ های (84 تی لینگ)، فان وان دوک (46 وان توآن) و دانگ فان لام.

دقیقه 7: توپ ربایی اشکان دژاگه و پاس عمقی او برای سرداز آزمون، مهاجم تیم ملی را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما دروازه بان ویتنام زودتر از آزمون به توپ رسید.

دقیقه 10: اشکان دژاگه ضربه کرنر را به محوطه جریمه ویتنام ارسال کرد که با وجود پرواز چند بازیکن برای زدن ضربه سر، موقعیتی نصیب ملی پوشان ایران نشد.

دقیقه 16: پاس عمقی اشکان دژاگه به سامان قدوس رسید که ضربه این بازیکن را دو دوی مان دروازه بان ویتنام راهی کرنر کرد.

دقیقه 18: داور سنگاپوری خطای مهدی طارمی روی بازیکن ویتنام را خشن تشخیص داد و مهاجم تیم ملی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 21: دژاگه کاپیتان تیم ملی که محور اصلی حملات ایران است، با حرکات تکنیکی توپی را به محوطه جریمه حریف ارسال کرد، اما وحید امیری و مهدی طارمی نتوانستند از این موقعیت استفاده نمایند.

دقیقه 25: توپ ارسالی این بار از سوی وریا غفوری به طارمی رسید و مهاجم تیم ملی پس از کنترل توپ، با روی پا اقدام به شوت زدن کرد که ضربه او به مدافعان ویتنام خورد.

دقیقه 26: امید ابراهیمی پاسی را به سردار آزمون داد و این بازیکن از زاویه بسته شوت زد که دروازه بان ویتنام توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 36: ایران صاحب ضدحمله شد و وحید امیری پاس عرضی به سردار آزمون داد که ضربه این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 38: وریا غفوری در جناح راست پس از عبور از یک بازیکن پاس خوبی به سامان قدوس داد و ارسال این بازیکن را سردار آزمون با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

دقیقه 44: توپ ارسالی به محوطه جریمه ویتنام با ضربه سر آزمون همراه بود. در این صحنه توپ به دست مدافعان ویتنام خورد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 46: دوآن وان هائو با خطا روی اشکان دژاگه با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 51: دانگ فان لام مهاجم ویتنام در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند نهاده شد، که ضربه این بازیکن را دروازه بان تیم ملی گرفت.

دقیقه 52: شوت سردار آزمون از پشت محوطه جریمه ویتنام را دو دوی مان دروازه بان حریف دفع کرد و در ادامه شوت طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 54: اشتباه مدافع ویتنام می توانست طارمی را در موقعیت تک به تک قرار دهد، اما مدافعان حریف اجازه رسیدن مهاجم تیم ملی ایران به توپ را ندادند.

دقیقه 69: مهدی ترابی توپی را در پشت محوطه به سردار آزمون رساند و این بازیکن پس از دریبل یکی دو بازیکن گل دوم خودش و تیم ملی را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه 74: ایران صاحب ضدحمله شد و مهدی ترابی، سامان قدوس را صاحب توپ کرد، ارسال این بازیکن به محوطه جریمه کارساز نبود و آزمون نتوانست استفاده کند.

دقیقه 75: احسان حاج صفی دومین بازیکن از ایران بود که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 88: اسال توپ به محوطه جریمه با اشتباه وریا غفوری و مرتضی پورعلی گنجی به بازیکن ویتنام رسید که این بازیکن نیز توپ را دوباره ارسال کرد که این بار با اشتباه نوراللهی کم مانده بود دروازه ایران باز گردد، اما ضربه بازیکن ویتنام به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 89: دو دوی مان از ویتنام با خطا روی کریم انصاری فرد کارت زرد گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 278

به "ایران فاتح جنگ با ویتنام با سردار، تیم ملی به مرحله بعد صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران فاتح جنگ با ویتنام با سردار، تیم ملی به مرحله بعد صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید