تور اروپا ارزان: ایران باید برای پذیرایی از گردشگران اروپایی آماده گردد

به گزارش مجله آراد، رئیس فراکسیون تاریخ و توسعه گردشگری مجلس با اشاره به علاقه گردشگران اروپایی برای ورود به ایران و بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی کشور، می گوید: گردشگری ایران باید برای پذیرایی از گردشگران اروپایی آماده گردد و ضعف هایی که در این زمینه وجود دارد را رفع کند.

تور اروپا ارزان: ایران باید برای پذیرایی از گردشگران اروپایی آماده گردد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

جواد هوری رئیس فراکسیون تاریخ و توسعه گردشگری مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مجلسی CHN به بهبود روابط ایران و بسیاری از کشورهای دنیا و علاقه بعضی کشورهای اروپایی به توسعه روابط با ایران اشاره می نماید و می گوید: در سال آینده شاهد افزایش تعداد گردشگران اروپایی در ایران خواهیم بود. بعلاوه در آینده نزدیک بحث های جدی درباره گردشگری در اروپا خواهیم داشت.

او با اشاره به این که گردشگران اروپایی علاقه دارند به ایران سفر نمایند، می افزاید: صنعت گردشگری ایران باید خودش را برای ورود گردشگران اروپایی به کشور آماده کند. با توجه به تسهیلاتی که فراهم می گردد و ارتباطات ایران با کشورهای مختلف، ما باید خودمان را برای پذیرایی از گردشگران اروپایی آماده کنیم.

هروی البته به انتقاد از زیرساخت های گردشگری در ایران می پردازد و می گوید: البته من شک دارم ما بسترهای لازم برای پذیرایی از گردشگران اروپایی را داشته باشیم. اینجاست که باید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به خودش بیاید. سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید در توانایی های خود بازنگری و رویکرد پذیرایی از گردشگران خارجی را آنالیز و ضعف ها را حل نماید.

رئیس فراکسیون تاریخ و توسعه گردشگری معتقد است گردشگری ایران در مقایسه با کشورهای دیگر دارای نقطه قوت نیست و بر همین اساس صنعت گردشگری ایران بر نقاط ضعف متکی است. اگر ایران بخواهد با این رویکرد ضعیف به سراغ کشورهای اروپایی برود، موفقیتی حاصل نخواهد شد.

هروی که ریاست گروه دوستی مجلسی ایران با چند کشور اروپایی از جمله ایتالیا را برعهده دارد با اشاره به مذاکراتش با نمایندگان مجلس کشورهای اروپایی، می گوید: نمانیدگان اروپایی توجه بسیاری به جاذبه های طبیعی و تاریخی ایران دارند و این جاذبه ها برایشان اهمیت فراوانی دارد. تمام این افراد وقتی به ایران می آیند، دنبال این هستند بلافاصله از مراکز تاریخی و باستانی و جاذبه های طبیعی ایران بازدید نمایند. پس این برترین زمینه برای جذب جهانگرد اروپایی برای کشور است.

منبع: خبرگزاری میراث

منبع: الی گشت
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2105

به "تور اروپا ارزان: ایران باید برای پذیرایی از گردشگران اروپایی آماده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: ایران باید برای پذیرایی از گردشگران اروپایی آماده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید