اکران فیلم های سینمایی ایران در سنگاپور

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: سفیر ایران در سنگاپور گفت: با رایزنی های اجرا شده از سوی مسئولان 2 کشور، برای نخستین بار جشنواره فیلم های سینمایی ایران در سنگاپور اکران می گردد.

اکران فیلم های سینمایی ایران در سنگاپور

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از کاشان، جواد انصاری عصر امروز در حاشیه سفر یک روزه خود به همراه رئیس مجلس سنگاپور به کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره هفته آینده با فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی، با حضور حلیمه یعقوب رئیس مجلس سنگاپور افتتاح می گردد.

وی اضافه کرد: در مدت برپائی این جشنواره 8 فیلم ایرانی در سنگاپور اکران می گردد.

به گزارش خبرنگاران، رئیس مجلس سنگاپور و هیئت همراه به منظور گفت وگو و رایزنی با مقامات بلندپایه ایران، روز شنبه هفته جاری وارد تهران شده و از اصفهان و شهر کاشان بازدید دارند.

بازدید از مراسم گلابگیری سنتی آثار تاریخی باغ فین و تپه های سیلک و کارگاه فرش عتبات عالیات از برنامه های سفر یک روزه رئیس مجلس سنگاپور و هیئت همراه وی به کاشان است.

رئیس مجلس سنگاپور در حاشیه دیدار از آثار تاریخی و گردشگری کاشان در جمع خبرنگاران در قمصر اظهار کرد: از دوران کودکی با ایران آشنا بودم و ایران با نام مهد تمدن دنیا شناخته شده و به این دلیل شوق سفر به این کشور را داشتم.

حلیمه یعقوب بیان نمود: بیش از 8 میلیون گردشگر سالانه از سنگاپور به ایران سفر دارند و بیش از 14 میلیون گردشگر نیز از سنگاپور بازدید می نمایند و امیدوار هستم که این سفرها زمینه مناسبی برای تبادل همکاری های علمی، مالی و فرهنگی باشد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 26 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 263

به "اکران فیلم های سینمایی ایران در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم های سینمایی ایران در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید