امیدوارم کمانداران در اندونزی ما را رو سفید نمایند، نمی توان فدراسیون را جزیره ای اداره کرد!

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان ضمن اشاره به شرایط مناسب ملی پوشان ایران، گفت: امیدوارم کمانداران اعزامی ایران به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ما را رو سفید نمایند.

امیدوارم کمانداران در اندونزی ما را رو سفید نمایند، نمی توان فدراسیون را جزیره ای اداره کرد!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

احمدصاحبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط کنونی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در اندونزی گفت: خدا را شکر کمانداران ایران در شرایطی خوبی قرار دارند و ما امید زیادی به آنها داریم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه کمانداران اعزامی ایران به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی فدراسیون را رو سفید نمایند، مطرح نمود: پیش بینی کار آدم های غیب گو است اما احساس می کنم با توجه به شرایطی که کمانداران ایران دارند در این بازی ها نتایج خوبی به دست بیاوریم.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: رکوردهای ملی پوشان ایران در این مدت خیلی خوب بوده است و آنها روند رو به رشدی را طی نموده اند.

صاحبی در مورد جذب مربی خارجی، مطرح نمود: در حال آنالیز و رایزنی برای این کار هستیم. البته نگاه ما اینگونه است که یک سرمربی مطرح و به نام خارجی را به ایران بیاوریم. اینکه یک مربی درجه 2 یا 3 به کشور بیاید، خیلی نمی تواند کمکی به تیروکمان کشور کند.

وی با اشاره به نایب قهرمانی تیم کمانگیری روی اسب ایران در مسابقات ترکیه، توضیح داد: بخش کمانگیری روی اسب در گذشته به دلیل مسائلی از فدراسیون تیراندازی با کمان دور شده بود اما مدتی است که به دلیل برطرف شدن آن مسائل، این رشته ورزشی به فدراسیون بازگشته است. به عقیده من نمی توان فدراسیون را به صورت جزیره ای اداره کرد و باید به تمامی زیر شاخه ها نیز توجه داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 334

به "امیدوارم کمانداران در اندونزی ما را رو سفید نمایند، نمی توان فدراسیون را جزیره ای اداره کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم کمانداران در اندونزی ما را رو سفید نمایند، نمی توان فدراسیون را جزیره ای اداره کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید