هروی: تیم امید پتانسیل موفقیت در مسابقات جهانی اندونزی را دارد

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی امید کاراته گفت: تیم امید ایران پتانسیل رسیدن به هر عنوانی را دارد و امیدوارم در اندونزی بتوانیم بهترین نتایج را برای کاراته به دست بیاوریم.

هروی: تیم امید پتانسیل موفقیت در مسابقات جهانی اندونزی را دارد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

شهرام هروی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بعد از برگزاری رقابت های انتخابی تمرینات آماده سازی را بلافاصله دنبال می کنیم تا برای حضور در رقابت های قهرمانی دنیا که به میزبانی اندونزی برگزار می گردد، آماده شویم. تیم امید پتانسیل رسیدن به هر عنوانی را در این مسابقات دارد و امیدوارم بتوانیم با دست پر از اندونزی برگردیم.

وی ادامه داد: این اولین مرتبه ای نیست که در تیم امید هستم. در سال 88 زمانی که مسعود رهنما سرمربی این تیم بود توانستیم قهرمانی آسیا را در این رده سنی به دست بیاوریم. این مسابقات در مالزی برگزار گردید و خوشبختانه پیروز شدیم بهترین نتیجه را نیز در آن برهه بگیریم. امیدوارم در اندونزی نیز شاهد چنین نتایجی باشیم.

سرمربی تیم ملی امید در خاتمه بیان کرد: جا دارد از پیشنهادی که دباغیان برای همکاری با تیم بزرگسالان داد تشکر کنم و برای این تیم آرزوی پیروزیت داشته باشم. کاراته آسیا برای ایران کوچک است، اما با این وجود امیدوارم بهترین نتیجه در رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی ژاپن برگزار می گردد، برای تیم ایران رقم بخورد.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 408

به "هروی: تیم امید پتانسیل موفقیت در مسابقات جهانی اندونزی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: تیم امید پتانسیل موفقیت در مسابقات جهانی اندونزی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید