اجرای طرح کاهش سرنشینان تاکسی ها در همدان

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران/همدان رئیس شورای اسلامی شهر همدان از اجرای طرح دو سرنشین در جایگاه عقب تاکسی های درون شهری همدان اطلاع داد و گفت: حضور سه سرنشین در جایگاه عقب تاکسی ها ممنوع است.

اجرای طرح کاهش سرنشینان تاکسی ها در همدان

کامران گردان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمامی تاکسی های فعال در سطح شهر همدان موظف هستند با 30 درصد ظرفیت خود دو سرنشین در جایگاه عقب و یک سرنشین در جایگاه جلو خودرو سوار نمایند.

وی ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر اینکه به وسیله بازرس های سازمان تاکسیرانی کنترل می گردد از سوی مردم نیز رعایت شده و تاکسیران ها نیز ملزم به رعایت آن هستند، علاوه بر این نرخ کرایه تاکسی ها مانند قبل است و نرخ سال 99 نیز به زودی اعلام خواهد شد.

گردان در انتها بیان نمود: براساس تصمیم ستاد مقابله با کروناویروس استان، عدم تردد خودروهای شهری همدان در سطح شهر تا 30 فروردین ماه تمدید شده است بنابراین فعالیت و تردد هر گونه تاکسی ون و اتوبوس ناوگان حمل ونقل درون شهری ممنوع است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در انتها اظهار داشت: در مدت ایجاد محدودیت برای فعالیت تاکسی های ون، تعدادی از تاکسی های مازاد در مناطق فعالیت آنها مشغول به کار شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1048

به "اجرای طرح کاهش سرنشینان تاکسی ها در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح کاهش سرنشینان تاکسی ها در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید