شروع خدمات رسانی گروه جهادی بقیه الله در شادگان

به گزارش مجله آراد، خبرگزاری خبرنگاران-گروه جهادی بقیه الله خدمات پزشکی رایگان خود را در شادگان شروع کرد.

شروع خدمات رسانی گروه جهادی بقیه الله در شادگان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از شادگان، دکتر شکراله سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آیین استقبال از این گروه جهادی اظهار کرد: این گروه جهادی شامل یک تیم پزشکی با تخصص های مختلف است و قرار است در شهرستان شادگان خدمات رایگانی را به مردم شریف این منطقه ارائه بدهد.

وی افزود: پیرو تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی آبادان با مرکز جهادی بقیه الله الاعظم، سفرهای این گروه را به منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شاهد خواهیم بود و در نخستین سفر این عزیزان، قرار است که بیماران شادگانی ابتدا به ساکن غربالگری شوند.

دکتر سلمان زاده گفت: در مرحله دوم آن بیمارانی که احتیاج به عمل جراحی دارند، این اعمال جراحی به وسیله اعضای هیات علمی و اساتید بزرگی از سراسر کشور در بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان به روی ایشان انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: برنامه به این صورت است که در آینده این گروه جهادی در منطقه ها کمتر برخوردار شهرهایی مثل خرمشهر و اروندکنار و ... نیز حضور پیدا نموده و خدمات رایگان ارائه بدهند.

در ادامه دکتر نوراله طاهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان نیز مدت زمان حضور این گروه جهادی در شادگان را 3روز خاطرنشان کرد و اضافه نمود: در این 3روز ویزیت و معاینه اجرا شده و در صورت احتیاج به اعمال جراحی این عمل ها حدود یک ماه دیگر انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: پزشکان متخصص رشته هایی مثل دندانپزشکی، اورولوژی، کلیه و مجاری ادراری، چشم و زنان در این مدت در گروه جهادی یادشده خدمات رسانی می نمایند.

انتها پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2152

به "شروع خدمات رسانی گروه جهادی بقیه الله در شادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع خدمات رسانی گروه جهادی بقیه الله در شادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید