آشنایی با جم کلش و جم کلش رویال و آنالیز مزایا و ویژگی های آن ها در بازی

به گزارش مجله آراد، اگر می خواهید در رابطه با استفاده از ویژگی های مختلف و مهم بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال اطلاعاتی را به دست آورید یا اگر می خواهید نحوه به دست آوردن و استفاده از مزایای جم کلش و جم کلش رویال را بدانید با ما همراه باشید تا در ادامه به جواب سوالاتتان دست پیدا کنید.

آشنایی با جم کلش و جم کلش رویال و آنالیز مزایا و ویژگی های آن ها در بازی

کلش آف کلنز (Clash of Clans) - که در ایران به اختصار کلش نامیده می گردد - از محبوب ترین بازی های سبک استراتژیک است که در سال 2013 توسط کمپانی قدرتمند SUPERCELL به بازار عرضه شد. کلش آف کلنز بعد از گذشت هفت سال تا به امروز هواداران خود را دارد. بازیکنان در کلش آف کلنز رئیس یک دهکده هستند. کلش آف کلنز قسمت های مختلفی دارد که بخش اصلی آن پیوستن شما به یک قبیله یا Clan و مبارزه با قبایل دیگر است. یکی دیگر از بخش های بازی کلش آف کلنز به دست آوردن هدف های تعیین شده در بازی و کسب جوایز برای پیشرفت قبیله است.

در این بازی هر شخص برای نبرد و مبارزه می بایست 8 کارت را انتخاب کند. می توان گفت که هر کارت نشان دهنده یک نیرو و یک کاراکتر است که به میدان نبرد می فرستید تا با ویژگی های خود با حریف به مبارزه بپردازد. این که از چه کارت و چه شخصیتی بهره ببرید کاملا بستگی به استراتژی بازی شما دارد.

البته شما می توانید با مراجعه به مقاله آنالیز مزایای استفاده و ویژگی های جم کلش اف کلنز، جم کلش رویال و کستل کراش اطلاعات کامل تری در مورد این دو بازی به دست آورید.

در بازی کلش آف کلنز چگونه الماس یا جم کلش دریافت کنیم؟

در بازی Clash Of Clans برای دریافت جم کلش می توانید روش هایی را در پیش بگیرید که به افزایش جم شما یاری می نماید. در ادامه این روش ها را معرفی خواهیم کرد.

در هر مرحله ماموریت هایی را باید انجام دهید که با استفاده از تکمیل کردن مراحل و انجام ماموریت ها می توانید جم و الماس دریافت کنید.

در هر مرحله با شکست دادن بازیکنان دیگر می توانید مقداری جم را به عنوان پاداش دریافت نمایید.

موانعی در هر مرحله بر سر راحتان قرار خواهد گرفت که با نابود کردن و در هم شکستن آن ها می توانید جم دریافت کنید. اگر خیلی خوش شانس باشید و GemBox که به ندرت در راستا بازیکنان قرار می گیرد در راستاتان نهاده شد، می توانید با از سر راه برداشتن آن 25 الماس یا جم کلش دریافت کنید.

اگر بتوانید مسابقه ای را با تنها 10 جادوگر به انتها رسانده و در آن پیروز شوید به شما مقادیر تعیینی از جم اختصاص خواهد یافت.

با شرکت در رقابت های تک نفره و پیروزی در آن ها می توانید جم به دست آورید.

با طی کردن مراحل و باز کردن محدودیت هایی که توسط بازی بر روی کاراکتر های خاصی نهاده شده است می توانید الماس یا جم آزاد کنید.

مزایا و ویژگی هایی که جم در بازی کلش آف کلنز در اختیار شما قرار می دهد

با استفاده از جم در بازی کلش آف کلنز می توانید بسیاری از آیتم های مختلف بازی مانند پرچم دزدان دریایی، Mighty Statue و Builders Hut را آزاد کنید.

می توانید از جم ها برای خرید طلا و Dark Elixir و اکسیر بنفش بهره ببرید که خود امتیازات دیگری به همراه دارند.

می توانید با استفاده از جم ها و الماس های بازی، سرعت بازی را ارتقا دهید و زودتر به ارتقا سطح و Level بازی خود دست پیدا کنید.

همچنین می توانید برای به کار انداختن طلسم ها و ساخت انواع کارگاه ها از آن بهره ببرید.

با استفاده از جم ها می توانید از گزینه دریافت یاری سریع بهره ببرید تا در مواقع بحرانی بتوانید زودتر ساخت و ساز انجام داده یا سریع تر در مقابل دشمن دفاع کنید.

با استفاده از جم و الماس بازی کلش می توانید از سربازان قلعه برای یاری بهره ببرید.

از جم های کلش می توانید برای ارتقا سطح قهرمانان شهر خود بهره ببرید تا بتوانید حملات بهتری را انجام داده و امتیازات بیشتری جمع کنید.

با استفاده از این الماس ها می توانید انواع سپر های دفاعی و زره های مختلف را تهیه کنید تا با استفاده از آن ها تقویت قوای دفاعی خود به محافظت از ساخت و ساز های خود بپردازید.

خرید بیشتر وسایل و ابزار های جادویی از طریق جم ها امکان پذیر می باشد و برای استفاده از قدرت های این ابزار ها می بایست از الماس و جم کلش بهره ببرید.

یکی دیگر از کاربرد های جم کلش آف کلنز فعال کردن Clock tower در بازی است.

اگر تصمیم بگیرید تا نام خود را در بازی تغییر دهید می بایست حتما از جم بهره ببرید.

بخش هایی از بازی باید به ناچار آموزش هایی را بگذرانید که با استفاده از الماس و جم کلش می توانید سرعت این بخش های آموزشی را افزایش دهید.

با خرید جم کلش رویال از چه مزایایی بهره مند می شویم؟

Clash Royale (کلش رویال) یک بازی در سبک استراتژیک و ساخته شده توسط SuperCell در سال 2015 برای پلتفرم اندروید و ios معرفی گردید. Clash Royale در واقع چهارمین بازی فراوری شده توسط سوپرسل است. کلش رویال از همان ابتدا محبوبیت بسیاری در میان هواداران سبک استراتژیک پیدا کرد و توانست صندلی خوبی در بازار فروش بدست بیاورد.

در زمان آغاز بازی هر گیمر دارای 100 جم یا الماس بازی کلش رویال است اما به دلیل ارزنده بودن و مزایای زیاد و جذاب این جم ها، گیمر ها همواره به دنبال خرید جم اضافه و در دست داشتن مقدار بیشتری از جم کلش رویال هستند. این جم ها باعث می شوند که صندوق های بازی با سرعت بیشتری باز شوند و برای باز کردن مراحل جدید تر بازی و کسب طلا و ویژگی های دیگر بازی مورد استفاده قرار می گیرند. همین موارد و ویژگی ها باعث ترغیب بیشتر گیمرها برای خرید این جم ها می گردد. بعضی از مواردی که با انجام آن ها جم کلش رویال بیشتری در اختیار گیمر قرار می گیرد به توضیح زیر هستند:

انجام دادن و پیروزی در مبارزات سخت و سخت

انجام کامل وظایف و مسئولیت هایی که در هر مرحله بر عهده می گیریم

بازگشایی صندوق هایی که بر سر راه قرار می گیرند مانند صندوق های Crown و Free

شرکت در مبارزه های قبیله ای و همچنین پیروز شدن در این مبارزه ها

ساده ترین و بدون دردسر ترین راه نیز خرید جم کلش و جم کلش رویال به صورت اینترنتی است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1822

به "آشنایی با جم کلش و جم کلش رویال و آنالیز مزایا و ویژگی های آن ها در بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جم کلش و جم کلش رویال و آنالیز مزایا و ویژگی های آن ها در بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید