آرامش آسمانی در سیشل

به گزارش مجله آراد، فصل‌ها در آفریقا ، جزیره Desroches ، سیشیل . گروه جزیره بازدیدکنندگان را با طبیعت دست‌نخورده ، سواحل شنی نرم و آب شفاف ترک می‌کند . در این میان ، جزیره Desroches یکی از ارزشمندترین جواهرات این شهر است - این شهر a آرام را فراهم می‌کند که در آن کمال طبیعی با خدمات لوکس و جهانی همراه است .

آرامش آسمانی در سیشل

مهمان‌ها در ویلاهای خصوصی ، احاطه شده با باغ‌های نخل و باغ‌های زیبا و زیبا اسکان داده می‌شوند . این ساحل در فاصله یک دست قرار دارد و کسی می‌تواند با tortoises در معرض خطر در معرض خطر قرار گیرد و در آفتاب لذت ببرد . جزیره با یک صخره احاطه شده‌است که فرصت‌های غواصی زیادی را فراهم می‌کند . این تفریحگاه kayaks و دوچرخه برای میهمانان خود ترتیب می‌دهد تا محیطی را کشف کنند ، در حالی که مرکز چشمه‌های آب‌گرم درمانی در حال استراحت است . در همین حال ، رستوران‌ها با استفاده از ترکیبات تازه ، غذاهای بومی را آماده می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
این تفریحگاه را از جزیره به دست می‌آورد - غذا در خارج از کشور خدمت می‌کند ، فعالیت‌های خارج از خانه را ارائه می‌دهد و حتی میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک پرورش می‌دهد . با این وجود ، نگهداری و حفظ طبیعت برای آینده اهمیت زیادی دارد .
کی به آنجا بروی ؟
Anytime - سیشیل یکی از آن مکان‌هایی است که آسمان در آن تمام طول سال کامل است .
چطور به آنجا برسیم ؟
با هواپیما از Mahe ، سیشیل - این سفر حدود 40 دقیقه طول می‌کشد .

انتشار: 2 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1

به "آرامش آسمانی در سیشل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامش آسمانی در سیشل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید