10 مکان برای دیدن نور شمالی

به گزارش مجله آراد، آیا شما رویایی برای دیدن شفق شمالی دارید که به عنوان نور شمالی شناخته می‌شود ? این پدیده طبیعی خیره‌کننده در واقع از ذرات باردار ناشی می‌شود که با گازها در اتمسفر زمین برخورد می‌کنند . این که آیا شما در زمینه علمی نوره‌ای شمالی تبحر دارید یا خیر

10 مکان برای دیدن نور شمالی

آیا به این فکر می‌کنید که برای دیدن اورورا به شمال سفر کنید ? در اینجا ده نقطه بزرگ برای حرکت وجود دارد . تو مطمئنی که خاطراتی داری که به راحتی فراموش نخواهی کرد .
جزیره اسکای , اسکاتلند:
زیبایی جزیره اسکای در هنگام سقوط شبانه محو نمی‌شود ; با درخشش کهکشان راه شیری و صور فلکی متعددی در بالا , گسترش می‌یابد . به خاطر فقدان آلودگی نور , جزیره بعضی از تاریک‌ترین آسمان اروپا را دارد . اگر در زمستان سر بزنید , شانس زیادی برای شناسائی نوره‌ای شمالی خواهید داشت . با 9 نقطه مختلف در جزیره برای لذت بردن کامل از آسمان شب , شما برای انتخاب خراب شده‌اید .
ایسلند , ایسلند :
گردشگری در ایسلند در سال‌های اخیر به دلیل زیبایی طبیعی خیره‌کننده آن در حال افزایش بخار بوده‌است . اگر قصد دارید در زمستان بازدید کنید , دقت کنید که گاهی اوقات فاکتور را مشاهده کنید . بسیاری از تورها از پایتخت دور می‌شوند , اما شما می‌خواهید تور را انتخاب کنید که شما را به یک تالاب کوه یخی شگفت‌انگیز حتی در روز می‌برد . دیدن چراغ‌های یخی به دنبال تصاویر زیبا خواهد بود .
گرینلند , گرینلند .
( گرینلند ) چند قرن از بهترین نماها نورها را داشت . اجداد آن‌ها حتی افسانه‌هایی در مورد منشا آن دارند ! گرینلند دارای یکی از طولانی‌ترین دوره‌هایی است که در سال نوری دیده می‌شود . از آنجا که آلودگی نور کمی در کشور وجود دارد , شما حتی می‌توانید چراغ‌های خیابان را تشخیص دهید که فرودگاه در آن قرار دارد . با شب‌های روشن بیشتر از سال , تو شهر را ناامید نمی‌کنی .
جزایر فارو , جزایر فارو .
جزایر فارو در حالی که از لحاظ تکنیکی بخشی از دانمارک هستند دارای هویت منحصر به فردی خود هستند . هنوز هم یکی از جاه‌ای دیدنی و دیدنی هست . این شهر محل خوبی برای باز کردن خودتان و مکانی خوب برای گرفتن چراغ‌های بالای آن حتی در داخل شهر است . البته اگر یک جای آرام‌تر را دوست داشته باشی , بیرون از این شهر کوچک راحته . یکی از رفتن نور شمالی به جزایر فارو آزاد نیست .
سوئد , سوئد :
این شهر کوچک که در شهر سوید واقع شده‌است مکانی عالی برای پیدا کردن چراغ‌ها به خاطر نزدیکی به پارک ملی است . این پارک در شفق شمالی , جایی که چراغ‌های بیشتری دیده می‌شوند قرار دارد . به ایستگاه آسمان سپیده‌دم نگاه کنید و اطلاعات بیشتری درباره چراغ‌های آنجا بگیرید . حتی سیاره تنها موافق است - اینجا جای خوبی برای پیدا کردن آرورا هست .
فنلاند , فنلاند:
در حالی که چراغ‌های شمالی ارزش صرف هر نوع آب و هوایی را دارند , دمای یخ زده ممکن است در ابتدای کار به داخل خانه بیاید . . بهترین منظره برای چشمک زدن ستاره‌ها و چراغ‌های زیبا بالای سرتان را پیدا کنید در حالی که شما گرم و از خواب گرم شده‌اید . درباره بهترین منظره قبل از خواب حرف بزنید .
روسیه , روسیه
در حالی که هیچ تعجبی ندارد که قسمت‌های شمالی روسیه نمای عظیمی از چراغ‌ها به شما خواهند داد , مسافران زیادی وجود ندارند که به سمت شرق پیش بروند . این یک شرم است , چون شهر روسیه تنها کسی است که در مدار قطب شمال قرار دارد . مطمئن هستید که سهم زیبای شما از چراغ‌های شمالی را در آنجا به دست می‌آورید , به علاوه این نور سبز منحصر به فرد را می‌بینید که محلی‌ها آن را نور مردگان می‌نامند . واقعا ً ارزش دیدن داره .
نروژ , نروژ:
این شهر پر رونق در شهر " اورورا " نیز قرار دارد , که نمای عظیمی از چراغ‌های سال را به شما خواهد داد . بر خلاف جاهایی که عرض جغرافیایی یکسانی دارند .
آب و هوا به دلیل جریان خلیج ملایم‌تر است . اگر شما موسیقی خوب را دوست دارید ، باید با فستیوال نور شمالی همزمان شوید . شما با ژانرهای مختلف موسیقی تفریح می‌کنید ، به علاوه نور سپیده‌دم بالای آن را ببینید . جای دیگری را پیدا نمی‌کنید .
2 . یلونایف ، کانادا
مکان‌های زیادی در کانادا وجود دارد که به خاطر عرض جغرافیایی این کشور ، چراغ شمالی را تشخیص می‌دهند . با این حال ، رفتن به یلونایف ، به شما اجازه می‌دهد که این پدیده طبیعی را در مکانی به نام روستای اورورا پیدا کنید ! این تجهیزات بومی به شما تجربه نهایی را وقتی که اورورا به شکار می‌رود ، به شما می‌دهد . آن‌ها حتی امکانات گرمی برای کمک به شما در خارج از منزل دارند . به این ترتیب ، قطعاً بیشتر از این نورها لذت خواهید برد .
1 . Fairbanks ، آلاسکا
آلاسکا ، که بزرگ‌ترین ایالت آمریکا است ، در آسمان به شکل چراغ‌های شمال ، عینک زیبایی به چشم دارد . اگر شما انتخاب کنید تا چراغ‌های را ببینید ، افراد محلی می‌گویند که ماندن در سه روز به شما یک شانس 80 % برای دیدن آن‌ها می‌دهد . بیشتر از ساعت نه صبر کن .

انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 14

به "10 مکان برای دیدن نور شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان برای دیدن نور شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید