تور تفریحی ترکیه: یک اتفاق ویژه برای علی دایی خارج در ترکیه !

به گزارش مجله آراد، اسطوره فوتبال ایران و آقای گل سابق فوتبال دنیا، هفته گذشته به دعوت باشگاه ترکیه ای، میهمان مدیران باشگاه بشیکتاش بود.

تور تفریحی ترکیه: یک اتفاق ویژه برای علی دایی خارج در ترکیه !

بهترین تجربه سفر را با تور تفریحی ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران است. علی دایی بازیکن سابق تیم پرسپولیس است. علی دایی در مقعطی سرمربی تیم ملی ایران بود. علی دایی یکی از پولدارترین فوتبالیست های ایران است. علی دایی تا چندی قبل آقای گل دنیا به تعداد می آمد.

هفته گذشته در حالی فصل تازه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شروع شد که در رقابت های گروه G و دوئل میان تیم های دورتموند و بشیکتاش، یک میهمان ویژه ایرانی در استادیوم وودافون آره نا ترکیه حضور داشت و از نزدیک این مسابقه حساس را که با فزونی دورتموندی ها به سرانجام رسید، نظاره گر بود؛ این میهمان ویژه کسی جز علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و آقای گل سابق فوتبال دنیا نبود.

دایی به دعوت باشگاه بشیکتاش به همراه امیر سلطانی دوست و مشاورش راهی ترکیه شده بود و در کنار تماشای بازی این تیم ترکیه ای مقابل بوروسیا دورتموند، دیداری با رئیس، نایب رئیس و هم چنین دبیرکل فدراسیون فوتبال ترکیه داشت و با حمیت آلتینتوپ هافبک سابق رئال مادرید و تیم ملی ترکیه که در کسوت مشاور ارشد فدراسیون فوتبال ترکیه فعالیت دارد، دیداری انجام داد.

هم چنین در حاشیه این سفر، پیراهن تعداده 10 تیم ملی ترکیه به صورت هدیه و به رسم نمادین از سوی سروت یارمدیچی نایب رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه به علی دایی اهدا شد.

منبع: خبر ورزشی

منبع: رکنا
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1924

به "تور تفریحی ترکیه: یک اتفاق ویژه برای علی دایی خارج در ترکیه !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تفریحی ترکیه: یک اتفاق ویژه برای علی دایی خارج در ترکیه !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید