گلکسی اس 11 احتمالا در کشورهای بیشتری با اسنپ دراگون 865 عرضه می گردد

به گزارش مجله آراد، سامسونگ طی سال های گذشته گوشی های سری گلکسی اس را در دو مدل مبتنی بر تراشه های اسنپ دراگون و اگزینوس در بازار کشورهای مختلف عرضه نموده است. اما حالا به نظر می رسد سامسونگ میخواهد گلکسی اس 11 مبتنی بر اسنپ دراگون 865 را در کشورهای بیشتری به دست مشتریان برساند.

گلکسی اس 11 احتمالا در کشورهای بیشتری با اسنپ دراگون 865 عرضه می گردد

از وبلاگ روزنوشت دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

طبق گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه های کره ای، سامسونگ می خواهد گلکسی اس 11 مجهز به اسنپ دراگون 865 را در کشور خود یعنی کره جنوبی عرضه کند. این یعنی کاربران کره جنوبی مانند آمریکای شمالی، چین و ژاپن می توانند از پرچم دار سری گلکسی اس با تراشه اسنپ دراگون بهره ببرند.

در حقیقت، در روزنامه مذکور آمده که در بیشتر مناطق به غیر از اروپا چنین مدلی عرضه خواهد شد. در این میان معلوم نیست که مدل اسنپ دراگون برای خاورمیانه و آفریقا هم عرضه می گردد یا نه ولی از آنجایی که در این مناطق معمولا همان مدل اروپایی ارائه می گردد، احتمالا بار دیگر کاربران این کشور با گلکسی اس 11 مجهز به تراشه اگزینوس روبرو خواهند شد.

طبق این گزارش، تصمیم مذکور به دلیل اختلاف در عملکرد بین اسنپ دراگون 865 و اگزینوس 990 اتخاذ شده است. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم طبق آنالیز های اجرا شده بر گلکسی اس 10، مدل اسنپ دراگون این گوشی در زمینه مواردی مانند عملکرد گرافیک، عملکرد چند هسته ای و حفظ توان در فشار زیاد، بهتر از مدل اگزینوس عمل می نماید. در این میان، اگزینوس در زمینه عملکرد تک هسته ای حرف بیشتری برای گفتن دارد.

در همین زمینه باید به تعطیلی واحد طراحی پردازنده سامسونگ در آستین تگزاس اشاره کنیم که خبر آن چند ماه قبل منتشر شد. به همین خاطر، احتمالا اگزینوس 990 آخرین تراشه سامسونگ است از پردازنده مبتنی بر طراحی اختصاصی بهره می برد؛ تلاشی که سامسونگ با عرضه گلکسی اس 7 آن را شروع کرد.

اما در عین حال شروع همکاری سامسونگ با AMD برای گرافیک موبایل نشان می دهد که اگرچه بهره گیری از پردازنده های اختصاصی برای پرچم داران خود احتمالا به خاتمه راه رسیده، ولی سامسونگ قصد ندارد توسعه تراشه های اگزینوس را کنار بگذارد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 712

به "گلکسی اس 11 احتمالا در کشورهای بیشتری با اسنپ دراگون 865 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس 11 احتمالا در کشورهای بیشتری با اسنپ دراگون 865 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید