کی روش از طارمی حمایت کرد، چیزی که تو را نکُشد قویترت می کند

به گزارش مجله آراد، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به هجمه ها علیه طارمی در رسانه های پرتغالی واکنش نشان داد و به آموزش خود به بازیکنانش در این خصوص اشاره کرد.

کی روش از طارمی حمایت کرد، چیزی که تو را نکُشد قویترت می کند

مطبوعات پرتغال در چاپ امروز خود به حمایت های پورتو، مربی سابق ریوآوه و کارلوس کی روش از ستاره کشورمان واکنش نشان دادند و تصویر او را به روی جلد بردند.

مهدی طارمی که هفته گذشته به دلیل اصرار خبرنگار Eleven tv پرتغال نسبت به تمارض در بازی مقابل اتلتیکو، مصاحبه را نیمه تمام گذاشت با حمایت شدید سرمربی، مربی، دیگر افراد و حتی شهردار شهر پورتو قرار گرفت.

امروز نشریه اوجوگو عکس طارمی به روی صفحه اول برد و مدعی شد که ستاره ایرانی در برابر فشار های وارد شده ایمن است و او همچنان پیشرفت می کند.

خبرنگار روزنامه O JOGO همچنین گفتگوی کوتاهی با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در مورد طارمی داشته است. طارمی در حال حاضر زیر نظر کی روش و در اردوی اتریش است. این مهاجم در دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه پیروز شد تک گل بازی را که با برد ایران همراه شد، به ثمر برساند.

کی روش با حمایت از مهاجم خود به موضوع مقاومت اشاره کرد و گفت: همه بازیکنان جوانی که سال ها با من کار کرده اند، آموزش دیده اند و آماده اند تا بدانند آنچه تو را نکُشد، بزرگ تر و قوی ترت می کند. این چیزی است که من برای هر کدام از بازیکنانم بر جای می گذارم.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین قول داد در آینده در مورد طارمی صحبت کند. کی روش گفت: در مکان و زمان مناسب خرسند خواهم شد که اعتقاد خود را در مورد این موضوع بیان کنم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2268

به "کی روش از طارمی حمایت کرد، چیزی که تو را نکُشد قویترت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش از طارمی حمایت کرد، چیزی که تو را نکُشد قویترت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید