کربکندی: مقابل عمان بد نتیجه نگرفتیم

به گزارش مجله آراد، کارشناس فوتبال ایران گفت: در زمین عمان بد نتیجه نگرفتیم اما باید این واقعیت را بپذیریم که مقابل این تیم خوب بازی نکردیم.

کربکندی: مقابل عمان بد نتیجه نگرفتیم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

رسول کربکندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عمان گفت: با توجه به اینکه 14 سال است پیروز نشده ایم تیم ملی عمان را شکست دهیم در زمین این تیم نتیجه بدی نگرفتیم. با این حال باید این واقعیت را بپذیریم که مقابل این تیم خوب بازی نکردیم و در اکثر دقایق بازی آنها بهتر از ما بودند.

وی ادامه داد: در دیدار شب گذشته موقعیت های عمانی ها بیشتر از ما بود ضمن اینکه بازیکنان ما اشتباهات زیادی داشتند و کی روش نیز به این مطلب اذعان داشت.

کربکندی عنوان نمود: باید بپذیریم در تیم ملی تغییر نسل اتفاق افتاده و احتیاج به زمان است تا بازیکنان جدیدی که به تیم ملی اضافه شده اند با یکدیگر و همچنین بازیکنان قدیمی هماهنگ شوند. در این زمینه باید حوصله بیشتری داشته باشیم.

کارشناس فوتبال ایران تاکید نمود: ما از این گروه به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود خواهیم کرد و بازیکنان تیم ملی نیز تا مرحله بعد بازی ها باتجربه تر شده و با یکدیگر هماهنگ تر می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 504

به "کربکندی: مقابل عمان بد نتیجه نگرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کربکندی: مقابل عمان بد نتیجه نگرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید