همایش ملی بزرگداشت استاد آقاسی (دانش خویی) در شهرستان خوی برگزار می گردد

به گزارش مجله آراد، عزیز یزدانمهر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی،گفت: با توجه به منزلت و صندلی استاد آقاسی در شعر و ادب کشور، همایش عظیمداشت این شاعر عظیم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی و با همکاری انجمن مفاخر استان، شاعران و اهل قلم استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و از هم اکنون برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه این همایش شروع شده است.

همایش ملی بزرگداشت استاد آقاسی (دانش خویی) در شهرستان خوی برگزار می گردد

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش بزرگداشت استاد آقاسی که در سال 72 بصورت ملی و با حضور استادان شعر و ادب کشوری در شهرستان خوی برگزار گردید، گفت: صندلی این شاعر و غزل سرای خویی در شعر و ادب کشور بقدری والاست که برگزاری همایش حتما باید در سطح ملی باشد.

یزادنمهر ادامه داد: دبیرخانه همایش بزرگداشت این شاعر گرانقدر تشکیل و برنامه ریزی برای برگزاری آن در نیمه اول سال 1400 شروع شده و امیدواریم با برطرف معضل بیماری کرونا همایش به صورت حضوری برگزار گردد.

یزدانمهر بیان نمود: در حاشیه برگزاری همایش علمی و ادبی و تبیین اشعار و صندلی استاد در شعر و ادب کشور، نمایشگاهی هم از عکس های دوران زندگی استاد برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1648

به "همایش ملی بزرگداشت استاد آقاسی (دانش خویی) در شهرستان خوی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی بزرگداشت استاد آقاسی (دانش خویی) در شهرستان خوی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید