هفت رشته و گرایش جدید به دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه شد

به گزارش مجله آراد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی در امسال پیروز به اخذ مجوز راه اندازی هفت رشته و گرایش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری شد.

هفت رشته و گرایش جدید به دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، علی سلیمی با اعلام اینکه با پیگیری های اجرا شده موافقت قطعی مجوز پذیرش دانشجو در هفت رشته کسب شد، اضافه نمود: رشته، گرایش های جدید مربوط به دانشکده های ادبیات و علوم انسانی، علوم اجتماعی و تربیتی، هنر و معماری، دامپزشکی و کشاورزی هستند.

وی گفت: بر این اساس رشته های تاریخ اسلام و مهندسی شهرسازی در مقطع کارشناسی، مهندسی معماری و انرژی، بهداشت و کنترل کیفی موادغذایی و علم سنجی در مقطع کارشناسی ارشد، مامایی و بیماری های فراوری مثل دام و علوم و مهندسی آب گرایش آبیاری و زهکشی (پژوهش محور) رشته های جدید دانشگاه رازی است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اکنون حدود 12 هزار دانشجو در مقاطع دکتری، ارشد، کارشناسی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، گفت: این دانشجویان در 13 دانشکده و 2 پردیس شامل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و پردیس مرکزی طاق بستان زیرنظر 460 هیأت علمی تحصیل می نمایند.

دانشگاه رازی دانشگاه اول و مادر استان کرمانشاه است و غیر از آن بیش از 10 دانشگاه و موسسه آموزش عالی نیز در استان با حدود 90هزار دانشجو فعال هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1229

به "هفت رشته و گرایش جدید به دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت رشته و گرایش جدید به دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید