نمایندگان مؤسسات اسلامی مالزی از مناطق سیل زده خوزستان بازدید کردند

به گزارش مجله آراد، نمایندگان مؤسسات اسلامی کشور مالزی در راستای ارزیابی خسارات سیل استان خوزستان به بخش های مختلف وارد اهواز شدند.

نمایندگان مؤسسات اسلامی مالزی از مناطق سیل زده خوزستان بازدید کردند

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اهواز، نمایندگان مؤسسات اسلامی کشور مالزی در راستای ارزیابی خسارات سیل استان خوزستان به بخش های مختلف وارد اهواز شدند.

از جمله برنامه های گروه پنج نفره مالزی بازدید و ارزیابی میدانی از مناطق سیل زده و ارزیابی وسعت و برآورد میزان خسارت های سیل به استان خوزستان است و با هدف استفاده از توان کشور مالزی در ایجاد بازتوانی در مناطق سیل زده، افراد آسیب دیده و معین اولویت ها برای اهدای یاری ها انجام شده است.

نمایندگان مؤسسات اسلامی کشور مالزی در سفر به خوزستان با مدیران جمعیت هلال احمر خوزستان و قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز دیدار و از مناطق آسیب دیده و اردوگاه های اسکان اضطراری بازدید کردند.

همچنین نمایندگان مؤسسات اسلامی کشور مالزی در روز نخست سفر دو روزه از روند جمع آوری و بسته بندی یاری های مردمی برای مناطق سیل زده استان خوزستان بازدید و از نزدیک در جریان خدمات رسانی قرار گرفتند.

60 بسته اهدایی موسسات اسلامی کشور مالزی نیز در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده بامدژ اهواز به روستاییان آسیب دیده سید یدیم و سید هاشم توزیع و اهدا شد.

در سفر دو روزه نمایندگان مؤسسات اسلامی کشور مالزی به استان خوزستان به خوبی همدلی و همراهی این دو کشور را می توان مشاهده و احساس تعهد مردم این کشور مالزی به مسلمانان سیل زده خوزستان نیز روشن بود.

به گزارش خبرنگاران از دیگر برنامه های این هیئت مالزی ارزیابی میدانی و نیازسنجی جهت ارائه یاری های بعدی و برقراری ارتباط با جمعیت هلال احمر در راستای برگزاری برنامه های بشردوستانه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 578

به "نمایندگان مؤسسات اسلامی مالزی از مناطق سیل زده خوزستان بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان مؤسسات اسلامی مالزی از مناطق سیل زده خوزستان بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید