میزبانی مهم نیست؛ فرزندان رشید ما عراق و بحرین را شکست می دهند خبرنگاران

به گزارش مجله آراد، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال معتقد است اهدای میزبانی گروه C مقدماتی جام جهانی به کشورمان اهمیتی ندارد.

میزبانی مهم نیست؛ فرزندان رشید ما عراق و بحرین را شکست می دهند خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منصور قنبرزاده درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران و ماجرای حق میزبانی و ... مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

*دو بار با اسکوچیچ جلسه داشتیم و او گلایه مند بود. نارسایی هایی وجود داشت که بلافاصله ستادی در فدراسیون فوتبال، خیلی سریع برای حل این کمبودها اقدام کرد تا شرایط در شأن تیم ملی کشورمان باشد و در جام جهانی حاضر شویم.

*تا جایی که اطلاع دارم، ملاقات با سوریه است و نمی دانم فیفادی داریم یا خیر. اگر قرار به برگزاری ملاقات تدارکاتی باشد، باید در فیفادی برگزار شود که تا این لحظه به فدراسیون فوتبال و من منعکس نشده است.

*درخصوص جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با جانی اینفانتینو مکاتباتی اجرا شده است. قرار بود فیفا برنامه ریزی کند و به ما اطلاع بدهد که هنوز روز آن را به ما اعلام نکرده اند. تکلیف ریاست فدراسیون فوتبال پس از یک سال و اندی روشن شد و شاید این موضوع، یکی از دلایل این ملاقات بود. صحبت هایی درخصوص میزبانی بحرین خواهد شد و عزیزی خادم با توجه به ارتباطات خود و نیز پیگیری وزارت خارجه، ان شاءالله باید این ملاقات را داشته باشد. فیفا باید زمان دقیق این ملاقات را اعلام کند.

*خیلی مهم نیست میزبانی را بدهند یا ندهند و مهم این است که بچه های ما خودشان را آماده کنند. خارج از تعصب می گویم این بازیکنان و فرزندان رشید کشور در بحرین هم قابلیت شکست عراق و بحرین و صعود به عنوان تیم اول گروه را دارند. سطح فوتبال ما از عراق و بحرین خیلی بالاتر است و نباید خیلی نگران موضوع باشیم. برای بازگرداندن میزبانی تمام تلاش خود را می کنیم اما تمرکزمان باید روی این باشد که در بحرین با قدرت صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1675

به "میزبانی مهم نیست؛ فرزندان رشید ما عراق و بحرین را شکست می دهند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی مهم نیست؛ فرزندان رشید ما عراق و بحرین را شکست می دهند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید