مواردی که اگر رعایت کنید، همواره خوشتیپ هستید

به گزارش مجله آراد، چگونه همواره خوشتیپ باشیم؟ این سوالی است که همواره پرسیده می گردد و برای رسیدن به آن باید چند نکته را رعایت کرد.

مواردی که اگر رعایت کنید، همواره خوشتیپ هستید

شاید لباسی را بر تن یک سوپراستار ببینید و تحسین کنید اما آن لباس روی بدن شما به خوبی ننشیند. پس بهتر است به جای انتخاب لباسی که دوست دارید، خوب خودتان را ارزیابی کنید و لباس مناسب را انتخاب کنید تا همواره خوشتیپ باشید. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع موارد مهم برای خوشتیپ بودن می پردازیم.

رنگ های خود را پیدا کنید

اولین راه برای خوشتیپ بودن این است که بدانید چه رنگی به شما می آید و چه رنگی مناسب شما نیست. مهم ترین فاکتور برای تصمیم گیری، دانستن این است که چه رنگ هایی با رنگ پوست و موی شما هماهنگ هستند.

روش های مختلفی برای انتخاب تناژ رنگ پوست افراد وجود دارد. افراد با رنگ پوست و موی مشابه در یک دسته بندی قرار می گیرند. پوست و مو های روشن تر در دسته پاییزی با رنگ های تناژ گرم قرار می گیرند. در حالی که پوست و مو های تیره تر بیشتر با رنگ های بهاری روشن کامل می شوند.

فرم بدن خود را در نظر بگیرید

در دومین مرحله در پاسخ به سوال باید بگوییم اطلاع از فرم بدن یکی دیگر از فاکتور های کلیدی برای داشتن یک تیپ متفاوت و با اعتماد به نفس است. نیازی نیست که همه یک سایز و نسبت اندامی داشته باشند.

بلکه چیزی که مهم است، پوشیدن لباس هایی که فرم بدن شما را به زیبایی به نمایش می گذارند هستند. آن ها می توانند به شما یاری کند تا با اعتماد به نفس جلوه گری کنید.

چه فرم گلابی مانند دارید، چه فرم سیب مانند، چه قد بلند هستید چه قد کوتاه، این پوشیدن لباس مناسب فرم بدنتان است که شما را مجذوب نماینده و متفاوت می نماید و یک استایل با اعتماد به نفس به شما می بخشد.

به ترکیب رنگ ها و ست کردن آن ها توجه کنید

رنگ ها می توانند در تیپ شما تاثیرات مثبت زیادی بر جای بگذارند. باید بدانید چه رنگ هایی را دوست دارید و کدام رنگ ها حس خوبی را به شما منتقل می نمایند.

رنگ های مکمل که با هم استفاده می شوند و جلوه لباس را چندین برابر می نمایند را بشناسید. بعلاوه با توجه به فصل سال و رنگ پوست خود، برترین ترکیب رنگی برای لباس های خود را انتخاب کنید.

از امتحان کردن لباس های رنگی نترسید و سعی کنید در موقعیت ها و شرایط مختلف از رنگ های مناسب بهره ببرید. هیچ وقت به بهانه سن و موقعیت، خود را به یک رنگ خاص محدود نکنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب ترفندهای ست کردن مانتو با شال و روسری را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2208

به "مواردی که اگر رعایت کنید، همواره خوشتیپ هستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواردی که اگر رعایت کنید، همواره خوشتیپ هستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید