مقاله: سفر به قاره آمریکا با تور کشتی کروز

به گزارش مجله آراد، اگر برنامه سفر شما شامل بازدید از مکزیک، لس آنجلس & تگزاس باشد، برای سفر به منطقه جنوب غربی بروید. برترین زمان برای بازدید از سپتامبر تا ژانویه است. اگر می خواهید زندگی را در آمریکای لاتین و آمریکای مرکزی تجربه کنید، این مکانی است که باید باشد. بزرگ ترین خط پرواز که در این منطقه فعالیت می کند، خط کروز (کروز) نروژی است. این کار معمولا ً در چندین بندر در منطقه متوقف می شود.

مقاله: سفر به قاره آمریکا با تور کشتی کروز

این منطقه تا جایی که در دریای کاراییب قرار گرفته است برترین مکان برای گشت زنی است. در اینجا جزایر زیبایی زیادی وجود دارند و به همین علت است که محبوب ترین مقصد سفر دریایی در آمریکا است. با این حال، نوامبر تا فوریه می تواند کمی سرد باشد. جنوب شرقی هم بسیار وسیع است و تماشا و تجربه همه چیز از یک سفر ساده سخت است. بیشتر گردشگر ها دوست دارند از آن ها بازدید کنند؛

این منطقه از آمریکا به طور معمول در طول تابستان افزایش می یابد. اما در زمستان که منجمد می شود، معمولا ً خیلی سرد است. بیشتر گردشگر ها دوست دارند از ماه مه تا اواخر اکتبر با کشتی کروز از اینجا تماشا کنند. بیشتر سفره ای دریایی معمولا ً از نیویورک، مونترال و بوستون شروع می شوند. اگر شما سفر خود را به طور کامل به پایان برسانید، از سفر به اقیانوس اطلس لذت خواهید برد. چند ترمینال وجود دارد که شما ممکن است در شمال شرقی از آن تماشا کنید.

منبع مقاله: سفر به قاره آمریکا با تور کشتی کروز

انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1935

به "مقاله: سفر به قاره آمریکا با تور کشتی کروز" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: سفر به قاره آمریکا با تور کشتی کروز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفر به قاره آمریکا با تور کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید