معرفی جاذبه های فرهنگی و تاریخی خراسان شمالی از شبکه جهانی جام جم

به گزارش مجله آراد، برنامه سرزمین مادری با موضوع خراسان شمالی و معرفی جاذبه های فرهنگی، تاریخی و گردشگری این استان از شبکه جهانی جام جم به روی آنتن رفت.

معرفی جاذبه های فرهنگی و تاریخی خراسان شمالی از شبکه جهانی جام جم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، سرزمین مادری از فراوریات گروه فرهنگ، ادب و هنر شبکه جهانی جام جم، بامداد آدینه 30 خردادماه 99 با ویژه برنامه خراسان شمالی پخش شد.

این برنامه با حضور علی مستوفیان معاون میراث فرهنگی خراسان شمالی به روی آنتن رفت و معرفی جاذبه های تاریخی، گردشگری و صنایع دستی استان ازجمله بخش های این ویژه برنامه بود.

سرزمین مادری با تهیه کنندگی عباس درویش و اجرای فرشید فهیم فراوری و شنبه ها ساعت 01:30 دقیقه بامداد به وقت تهران ویژه ایرانیان مقیم اروپا از شبکه جام جم پخش می گردد.

خراسان شمالی با بیش از 115 جاذبه گردشگری، 24 منطقه نمونه ملی و استانی و هشت روستای هدف گردشگری، مقصدی بکر برای طبیعت دوستان و علاقه مندان به فرهنگ و آیین های اقوام مختلف است.

61 رشته فعال صنایع دستی در خراسان شمالی وجود دارد و همچنین 655 اثر تاریخی و معنوی این استان نیز در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1195

به "معرفی جاذبه های فرهنگی و تاریخی خراسان شمالی از شبکه جهانی جام جم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های فرهنگی و تاریخی خراسان شمالی از شبکه جهانی جام جم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید