محدودیت های ترافیکی 5 روزه در جاده های شمال

به گزارش مجله آراد، محدودیت های ترافیکی از امروز تا یکشنبه 27 شهریور در جاده های مازندران اعمال می شود.

محدودیت های ترافیکی 5 روزه در جاده های شمال

مرکز مدیریت راه های مازندران خاطرنشان کرد: محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 23 شهریورماه آغاز می شود و تا روز یکشنبه 27 شهریور ادامه دارد که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز یکشنبه از محور های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع می باشد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت 17 تا 24 همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز های جمعه، شنبه و یکشنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه می شود.

بر اساس این گزارش در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز های جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

مرکز مدیریت راه های مازندران خاطرنشان کرد تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت 6 تا 24 روز های پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع می باشد.

اجرای این محدودیت هامنوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه شرایط ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2262

به "محدودیت های ترافیکی 5 روزه در جاده های شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های ترافیکی 5 روزه در جاده های شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید