لوئیس انریکه شماره تلفن همراهش را در اختیار عموم طرفداران گذاشت

به گزارش مجله آراد، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا شماره تلفن همراهش را در اختیار هواداران ماتادورها قرار داد.

لوئیس انریکه شماره تلفن همراهش را در اختیار عموم طرفداران گذاشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، در یک کمپین تبلیغاتی به وسیله مؤسسه فای نتورک برای طرفداران فوتبال در کشور اسپانیا، شماره تلفن همراه لوئیس انریکه در اختیار همگان نهاده شد. در واقع انریکه خودش برای اعلام شماره تلفن همراهش به تمام فوتبال دوستان کشور اسپانیا اعلام آمادگی کرد. البته تعیین نیست که این اقدام به جهت ارائه پیشنهادها و نقدها از سوی طرفداران است یا یک فقط یک نوع بخت آزمایی است چرا طبق اعلام مسئول برگزار نماینده کمپین هر کسی که با انریکه تماس بگیرد و انریکه هم پاسخ او را بدهد، همراه با تیم ملی اسپانیا می تواند روز ششم اکتبر به شهر میلان سفر کند، جایی که قرار است ماتادورها در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا مقابل ایتالیا بازی نمایند.

نکته جالب در خصوص این کمپین آن است که از میان هزاران نفری که تا الان احتمالا به انریکه زنگ زه اند و در روزهای آینده هم تماس خواهند گرفت، تنها دو نفر این شانس را دارند و با هزینه فدراسیون فوتبال اسپانیا به ایتالیا سفر نمایند و به کشور خود برگردند. طبق بیانیه فای نتورک علاقمندان تا روز پنجم اکتبر فرصت دارند که شانس خود را بردن این سفر مجذوب کننده امتحان و تیم ملی اسپانیا در خانه قهرمان یورو 2020 همراهی نمایند.

ماه گذشته انریکه در یک نشست خبری خاطرنشان کرد که تمامی خبرنگاران شماره تلفن همراه او را دارند اما هیچ یک از آنها به او برای ارائه مشورت درباره تیم ملی تماس نگرفته اند. با توجه به همین موضوع اکنون مؤسسه فای نتورک به اسم یکی از اسپانسرهای فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفته این فرصت را در اختیار طرفداران قرار دهد.

بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا از روز ششم اکتبر در کشور ایتالیا شروع می گردد و یک روز پس از مصاف ایتالیا و اسپانیا در میلان، تیم های بلژیک و فرانسه هم در استادیوم یوونتوس در شهر تورین بازی خواهند کرد. بازی فینال هم روز دهم اکتبر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1941

به "لوئیس انریکه شماره تلفن همراهش را در اختیار عموم طرفداران گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوئیس انریکه شماره تلفن همراهش را در اختیار عموم طرفداران گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید