قیمت موبایل امروز 25 فروردین 1400

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، امکانات فوق العاده بی شمار تلفن های هوشمند موجب شده تا این دستگاه ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. برقراری تماس صوتی و ویدئویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت هایی است که توسط این دستگاه چند اینچی ارائه می گردد.

قیمت موبایل امروز 25 فروردین 1400

امروزه همه مردم جهان از کاربران و مخاطبان تلفن های هوشمند هستند و از این رو شرکت های مختلف، با فراوری گوشی های جذاب، مقرون به صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده اند.

علاوه بر این موارد این روزها به دلیل شیوع کرونا و دورکاری کارمندان و آموزش مجاری دانشجویان و دانشجویان، گوشی های موبایل با افزایش تقاضای بسیاری روبرو هستند و بسیاری از خانواده ها تمایل به خرید گوشی های ارزان قیمت برای دانش آموزان و یا دانشجویان برای استفاده در کلاس های آنلاین مدارس و دانشگاه ها دارند.

در ادامه قیمت انواع گوشی های موبایل در محدوده قیمتی 4 میلیون تومان از فروشگاه های آنلاین جمع آوری شده است؛ گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت را می توان با قیمت 4 میلیون و 70 هزار تومان خریداری کرد؛ که یکی از ارزان ترین گوشی های بازار به شمار می رود.

همچنین گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A21S SM-A217F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 که یکی از گوشی های پرطرفدار بازار از سری A سامسونگ است را اکنون می توان با قیمت 4 میلیون و 630 هزار تومان خریداری کرد.

منبع: اقتصادنیوز

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1716

به "قیمت موبایل امروز 25 فروردین 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت موبایل امروز 25 فروردین 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید