قنبرزاده: مشکل اخراج سرمربی کشتی فرنگی جوانان از شرکت نفت در آستانه حل شدن است

به گزارش مجله آراد، معاون مدیرکل ورزش وزارت نفت گفت که مشکل اخراج سرمربی کشتی فرنگی جوانان از شرکت نفت در آستانه حل شدن است.

قنبرزاده: مشکل اخراج سرمربی کشتی فرنگی جوانان از شرکت نفت در آستانه حل شدن است

منصور قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه همچنان سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان به دلیل غیبت در شرکت نفت در مدت همکاری با فدراسین کشتی، از کار اخراج شده و با وجود قول مساعد برای بازگشت وی به خدمت، هنوز مشکل رفع نشده است، گفت: فدراسیون کشتی در این خصوص مکاتباتی داشت. موضوع باید به کمیسیون تجدید نظر برود اما مشکل در آستانه حل شدن است.

وی در مورد مسئله ای که برای حمید باوفا به وجود آمده، توضیح داد: نکته ای که وجود دارد، ناآگاهی بعضی قهرمانان و فدراسیون های ما برای انجام هماهنگی های ضروری است. تقاضا باید از سوی فدراسیون مطرح گردد، ورزشکاران و قهرمانان هم خودشان پیگیر موضوع مرخصی و یا پیگیری مدت خدمت شان در فضای ورزشی باشند تا عدم هماهنگی مشکلاتی ایجاد نکند. ضروری است فرآیند اداری طی گردد. فرد شاغل که کارمند رسمی نفت است، باید پیگیر کارش باشد. ما هم پیگیری کردیم و ان شاءالله مشکل به زودی حل می گردد. حمید باوفا از ورزشکاران بااخلاق و مربیان خوب کشتی ما است.

قنبرزاده تاکید نمود: مانعی برای طی شدن دوره خدمتی قهرمانان با فدراسیون های ورزشی وجود ندارد، مگر آنکه خود قهرمان بخواهد موضوع استخدامی اش در شرکت نفت ملغی گردد، مثل چیزی که علیرضا حیدری قبلا خواست و گفت اصلا تمایلی ندارد که استخدام شرکت نفت باشد و موضوع ادامه همکاری اش با شرکت نفت منتفی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 666

به "قنبرزاده: مشکل اخراج سرمربی کشتی فرنگی جوانان از شرکت نفت در آستانه حل شدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قنبرزاده: مشکل اخراج سرمربی کشتی فرنگی جوانان از شرکت نفت در آستانه حل شدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید