فرمول جالب فرهاد مجیدی برای خرید بازیکن خارجی

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: رودی ژستد، دیگر بازیکن خارجی مدنظر استقلال هم به تهران رسید تا بعد از حضور در تست های پزشکی باشگاه، قراردادش را رسمی کند. او بعد از آرتور کوین یامگا، دومین بازیکن با اصالت فرانسوی است که قرار است در فصل پیش رو با پیراهن استقلال به میدان برود.

فرمول جالب فرهاد مجیدی برای خرید بازیکن خارجی

به گزارش خبرنگاران، بازیکنان خارجی استقلال در این فصل با فرمول جالبی از سوی فرهاد مجیدی انتخاب شده اند. در واقع سرمربی جوان استقلال به این سمت و سو رفته که بازیکنی را انتخاب کند که بدنش در شرایط مسابقه باشد و وقت را در هدر نداده باشد. این فرمول درباره خرید یامگا لحاظ شد. او در حالی به استقلال پیوست که عضوی از تیم وایله دانمارک بود و در لیگ دانمارک، هرچند در تعداد بازی های کم، ولی بالاخره به میدان رفته بود.

شرایط برای رودی ژستد هم به همین گونه است؛ اگرچه این مهاجم بلند قامت کارنامه جذابی در دوران فوتبالی اش دارد، ولی از تیم پانه تولیکوس یونان آمده است. در مقایسه با یامگا، ژستد بازی های کمتری در این فصل انجام داده به طوری که در 7 هفته از لیگ یونان فقط سه بازی را به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب حضور داشته که مجموع آن ها 73 دقیقه شده است. در این 7 هفته ژستد هفته اول نیمکت نشین بوده، هفته دوم 30 دقیقه بازی نموده که یک گل زده، هفته سوم و چهارم اصلا در لیست 23 نفره جا نگرفته و هفته پنجم و ششم هم به ترتیب 16 و 27 دقیقه در ترکیب بازی نموده است. هفته هفتم هم مجددا در لیست قرار نگرفته است.

به این ترتیب او در لیگ یونان 73 دقیقه بازی نموده و از سه بازی با کارنامه یک گل زده به استقلال آمده است. این موضوع البته همسو با سیاست های فرهاد مجیدی برای جذب بازیکن خارجی است، چون سرمربی استقلال می گوید: برای جذب بازیکن خارجی سعی کردیم از کسی استفاده کنیم که در تیم خودش بازی نموده و شرایط بازی را دارد. نفرات دیگری هم بودند که در هیچ باشگاهی حضور نداشتند، اما بنده ترجیح دادم بازیکنی را انتخاب کنم که در تیم خودش بازی نموده و در شرایط مسابقه باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1997

به "فرمول جالب فرهاد مجیدی برای خرید بازیکن خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمول جالب فرهاد مجیدی برای خرید بازیکن خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید