صلاح برترین بازیکن و توخل برترین مربی لیگ برتر انگلیس در ماه اکتبر

به گزارش مجله آراد، مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول به عنوان برترین بازیکن و سرمربی آلمان تیم فوتبال چلسی به عنوان برترین مربی ماه اکتبر لیگ جزیره معرفی شدند.

صلاح برترین بازیکن و توخل برترین مربی لیگ برتر انگلیس در ماه اکتبر

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت لیگ برتر فوتبال انگلیس، محمد صلاح مهاجم مصری تیم لیورپول به علت نقش مستقیمش در 9 گل قرمزپوشان مرسی ساید به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جزیره در ماه اکتبر معرفی گردید.

صلاح در ماه اکتبر نه تنها 5 گل برای تیمش به ثمر رساند بلکه 4 پاس گل هم داد.گل های او شامل یک هت تریک تاریخی مقابل منچستریونایتد هم می گردد که در آن لیورپول قاطعانه ترین پیروزی تاریخش را در خانه رقیب دیرینه با نتیجه 5 بر صفر کسب کرد. در دو ماه قبلی رقابت های لیگ برتر انگلیس به ترتیب مایکل آنتونیو مهاجم وستهام (آگوست) و کریستیانو رونالدو (منچستریونایتد) برنده جایزه بهترین بازیکن شده بودند.

علاوه بر این، صلاح جایزه بهترین گل لیگ برتر انگلیس در ماه اکتبر را هم به خاطر گل زیبایش مقابل منچسترسیتی از آن خود کرد. او این گل را پس از دریبل زدن 4 بازیکن منچسترسیتی و باز کردن دروازه ادرسون در زاویه ای بسته به ثمر رساند. البته گل صلاح منجر به پیروزی تیمش در آن ملاقات نشد و سیتی و لیورپول در استادیوم آنفیلد 2-2 مساوی شدند. این گل یکی از دو گل زیبای صلاح در ماه اکتبر بود که نامزد کسب زیباترین گل ماه شده بود. دیگر گل زیبای او نیز با یک حرکت انفرادی مقابل واتفورد به ثمر رسید که لیورپول آن بازی را با نتیجه 5 بر صفر برد.

در دو ماه نخست رقابت های لیگ برتر انگلیس، دنی اینگز از استون ویلا (آگوست) و اندروس تاون سند از اورتون (سپتامبر) جایزه بهترین گل را دریافت نموده بودند.

در همین حال کمیته فنی رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی را هم به عنوان بهترین مربی لیگ برتر جزیره در ماه اکتبر معرفی کرد. شاگردان این مربی آلمانی 48 ساله هر 4 بازی خود در ماه اکتبر را با پیروزی پشت سر گذاشتند. چلسی در ماه میلادی گذشته به ترتیب برابر تیم های ساوتهمپتون، برنتفورد، نوریچ سیتی و نیوکاسل به رجحان رسیدند. او در حالی برای دومین بار در دوره حضور در لیگ برتر انگلیس به عنوان مربی ماه معرفی می گردد (بار نخست ماه مارس سال 2021 بود) که برای کسب این عنوان رقبایی مانند یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول و دیوید مویس سرمربی اسکاتلندی وستهام داشت. در ماه های قبلی نونو اسپریتو سانتو (سرمربی اخراجی تاتنهام در ماه آگوست) و میکل آرتتا سرمربی آرسنال (ماه سپتامبر) به عنوان بهترین مربی لیگ برتر انگلیس معرفی گردیدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2032

به "صلاح برترین بازیکن و توخل برترین مربی لیگ برتر انگلیس در ماه اکتبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلاح برترین بازیکن و توخل برترین مربی لیگ برتر انگلیس در ماه اکتبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید